کد خبر : 1504196 | 21 بهمن 1396 ساعت 16:29 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریه لهستانی

اولین جلسه لواندوفسکی با مدیران بایرن برای جدایی

روبرت لواندوفسکی یک بار دیگر به هدف اصلی رئال برای نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است.

اولین جلسه لواندوفسکی با مدیران بایرن برای جدایی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ارزشمند لهستانی بایرن مونیخ در 4 سال اخیر همواره مورد توجه رئال قرار داشته و دو بار این فرصت را داشته تا به جمع کهکشانی ها بپیوندد اما هر بار به دلایلی این اتفاق منتفی شده است.

 

 

1282477

 

 

طبق ادعای مارکا، رئال قصد دارد یک بار دیگر برای جذب لواندوفسکی اقدام کند و به مدیر برنامه های او نیز گفته است که پیشنهاد جذاب جدیدی برای ستاره لهستانی آماده کرده اند. لواندوفسکی که به خاطر رد پیشنهاد رئال در گذشته پشیمان به نظر می رسد، بی میل نیست که تابستان راهی رئال شده و پس از 4 سال بایرن را ترک کند.

 

روز گذشته نشریه "Prezeglad Sportowy" ادعا کرد که اولین جلسه برای صحبت در مورد جدایی لواندوفسکی، بین مدیر برنامه های او و مدیران بایرن(هوینس و رومینیگه) برگزار شده و پاسخ بایرنی ها منفی بوده است. طبق ادعای این نشریه، پاسخ منفی بایرن قاطعانه نبوده و درهای جدایی از بایرن برای لواندوفسکی هنوز کاملا بسته نشده است.

بایرنی ها بسیار امیدوارند که امسال با قهرمانی در اروپا بتوانند اهرم فشار مناسبی برای حفظ لواندوفسکی به دست بیاورند.

 

آنچه واضح است اینکه، لواندوفسکی قصد ندارد برای جدایی با بایرن وارد جنگ شود و دوست دارد همه چیز به شکلی مسالمت آمیز حل و فصل شود. اگر پیشنهاد رئال جدی باشد، آنگاه شاید پس از جام جهانی، رئال یک ستاره دیگر از بایرن شکار کند. 4 سال پیش و پس از جام جهانی برزیل نیز تونی کروس از بایرن به رئال رفته بود.

 

دیدگاه‌ها