کد خبر : 1504204 | 21 بهمن 1396 ساعت 15:51 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره خوش سوسیداد از رئال مادرید کی‌روش

حریف امشب مادریدی ها در برنابئو رئال سوسیداد است؛ تیمی که معمولا برابر رئال مغلوبی تمام عیار بوده است.

خاطره خوش سوسیداد از رئال مادرید کی‌روش

به‌ گزارش ‌ "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته‌ بیست و سوم لالیگا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. آخرین باری که سوسیداد در این ورزشگاه امتیاز به دست آورد به ۱۲ سال قبل بر می‌گردد. از آن زمان هر بار رئال سوسیداد به مادرید سفر کرد، مغلوب سفید پوشان شد. علاوه بر این بارها دروازه‌شان گلباران شد.

 

آخرین تساوی رئال در برنابئو به تاریخ هشت آوریل ۲۰۰۶ بر می‌گردد. در آن زمان لوپس کارو هدایت کهکشانی ها را برعهده داشت و خوزه ماری باکرو بر نیمکت رئال نشسته بود. گل‌های این دیدار را رونالدو نازاریو و مارک گونسالس به ثمر رساندند. صحنه فراموش نشدنی این بازی اشتباه ایکر کاسیاس در به ثمر رسیدن گل سوسیداد بود.

 

 

1282483

 

 

برنابئو ورزشگاه خوش یمنی برای رئال سوسیداد نبوده است. آن ها از ۷۰ بازی در لالیگا تنها سه بار توانستند در این استادیوم پیروز شوند. آخرین آن به فصل ۲۰۰۴ – ۲۰۰۳ بر می‌گردد، زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت سفید پوشان را بر عهده داشت. اولین پیروزی سوسیداد در دهه ۹۰ به دست آمد. این اتفاق در فصل ۹۱ – ۱۹۹۰ رخ داد و آنها سه بر دو رئال مادرید را شکست دادند.

رئال سوسیداد تنها مقابل سفید پوشان ۶۰ گل (۰.۸۵ گل در هر بازی) به ثمر رسانده است. در مقابل ۵۱ شکست را برابر مادرید تجربه کرد که یکی از سنگین ترین شکست‌ها به باخت ۹ بر یک در فصل ۶۸ – ۱۹۶۷ باز می‌گردد. سوسیداد تاکنون ۱۸۴ بار دروازه اش برابر رئال مادرید باز شده است.  رئال تنها در پنج بازی نتوانسته برابر باسکی ها گلزنی کند که آخرین آن در فصل ۰۳ – ۲۰۰۲ بود.

دیدگاه‌ها