کد خبر : 1504213 | 21 بهمن 1396 ساعت 16:14 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

پروفسور به ژنرال رسید، دایی به شفر

ذوب آهن اولین شکست خود را در نیم فصل دوم مقابل سایپا پذیرفت و پارس جنوبی جم نیز اولین برد خود را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم از دور برگشت لیگ هفدهم برگزار شد و شاگردان امیر قلعه نوعی با قبول شکست 4 بر 2 مقابل نارنجی پوشان سایپا اولین باخت خود در دور برگشت را متحمل شدند. ذوبی ها که با پشتوانه 6 برد متوالی پا به میدان گذاشته بودند، نتوانستند به رکورد پیکانی ها برسند تا علی دایی اولین برد خود را مقابل قلعه نوعی کسب کند. ذوب آهن با قبول این شکست با همان 19 امتیاز همچنان صدرنشین نیم فصل دوم باقی ماند. سایپا هم 15 امتیازی شد و حالا دایی کنار شفر ایستاده است.


پرسپولیس با شکست 3 بر صفر مقابل صنعت نفت یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر و دست نیافتنی تر شد. برانکو و سرخپوشان در دور برگشت 18 امتیازی شدند و پشت سر ذوب آهن ایستاده اند. استقلال نیز که سپیدرود و علی کریمی را با 3 گل بدرقه کرد، 15 امتیازی شد.


در این هفته پارس جنوبی جم نیز اولین برد خود را کسب کرد و بعد از هفته ها به لیگ برگشت. پرسپولیس و فولاد همچنان تیم های بدون باخت نیم فصل دوم هستند و در این بین نباختن های فولاد که به هفدهمین هفته رسیده و انگار شاگردان پورموسوی باختن را فراموش کرده اند.


اما وقتی به تیم های قعرنشین نگاهی می اندازیم، پدیده ای را می بینیم که در دور رفت به معنای واقعی کلمه پدیده بود و با کسب 24 امتیاز در جمع بالانشنیان لیگ حضور داشت. شاگردان مهاجری در بازی این هفته بعد از 463 دقیقه توسط محمد قاضی موفق به گلزنی شدند. در این هفته سپاهان نیز بعد از 4 باخت متوالی اولین امتیاز خود را دشت کرد و مقابل تیم متحول شده نفت تهران به تساوی بدون گل رسید.


نفتی ها با هومن افاضلی بیشترین پیشرفت را بین 16 تیم داشته اند، آنها که نیم فصل اول را با رتبه چهاردهمی و 13 امتیاز به پایان بردند، حالا در پایان هفته هشتم دور برگشت با 10 امتیاز رتبه هفتم را در اختیار دارند. سپاهان نیز با 6 امتیاز در کنار استقلال خوزستان دلخوش به 7 هفته باقی مانده اند تا بدترین فصل تاریخ خود در لیگ برتر را به پایان برسانند.

 

1282489

دیدگاه‌ها