کد خبر : 1504551 | 23 بهمن 1396 ساعت 10:53 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: در نقل و انتقالات فاجعه هستم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که او در نقل و انتقالات، همواره فاجعه بوده است.

کونته: در نقل و انتقالات فاجعه هستم

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی در فرم خوبی قرار ندارند و در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر، مقابل بورنموث و واتفورد، دو شکست متحمل شده اند. دیدار امروز چلسی مقابل وست بروم، تعیین کننده آینده کونته خواهد بود و حالا سرمربی ایتالیایی مدعی شد که ناکامی او در نقل و انتقالات، تیمش را به اینجا رسانده است.

 

 

 

1281481

 

 

او گفت:" هدف من این است که سعی کنم تمام بازیکنان از هر جهت بهبود بیابند. شرایط روحی روانی نیز بخشی از این تلاش من است، انگیزه، جنگندگی، تاکتیک پذیری و ... . بله هدف من همه این‌هاست. در این ها خیلی خوب هستم. فکر می‌کنم در اینکه یک بازیکن را قانع کنم به تیمم بیاید فاجعه هستم. فکر می‌کنم از این لحاظ خیلی جای پیشرفت دارم. از مربیان دیگر چیزهای زیادی یاد گرفته ام؛ ولی باید خیلی چیزها یاد بگیرم. نمی‌دانم چطور پیشرفت کنم. باید با مربیانی که در جذب بازیکنان مطلوبشان موفق هستند بیشتر صحبت کنم."

 

کونته درباره اینکه آیا پیشرفت بازیکنان فعلی اش، کارش در نقل و انتقالات را دشوارتر کرده گفت:" شما اولین نفری نیستید که این سوال را می‌پرسید. معمولا بازیکنانی که با من کار کردند به بهترین فرم خود رسیده اند. فکر می‌کنم من از آن دسته مربیان هستم که اگر بازیکنی در اختیار داشته باشم که سطح فوتبالی اش 6 باشد، من آن را به 8 می‌رسانم و اگر بازیکنی 8 باشد، من او را به 10 می‌رسانم."

 

دیدگاه‌ها