کد خبر : 1504557 | 23 بهمن 1396 ساعت 10:40 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و تغییرات احتمالی از روی کاورهای تمرین

پرسپولیس در مقابل نسف قارشی با همان سیستم همیشگی بازی می کند یا برانکو قصد تغییر دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، از روی تمرینات می توان ترکیب احتمالی هر تیم را انتخاب کرد اما تمرینات تیم پرسپولیس فعلا پشت درهای بسته برگزار می شود و تنها از روی بازی های اخیر، تصاویر تمرینات و اخبار درگوشی می شود به ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ رسید.

 

سرمربی سرخ ها احتمالا همچون بازی های قبلی از 2 هافبک دفاعی استفاده می کند و دو هافبک سرعتی را در کناره ها قرار می دهد همچنان سیستم تیم پرسپولیس 442 holding یا خطی باشد. ربیع خواه و کمال کامیابی نیا، احتمالا هافبک دفاعی های تیم پرسپولیس خواهند بود و برانکو پس از چند بازی، او را به میدان خواهد فرستاد. البته احتمال نیمکت نشینی کمال و بازی کردن ماهینی باتوجه به نمایش خوب در بازی با صنعت نفت نیز هست.

 

1282905

 

دروازبان که علیرضا بیرانوند است و 2 مدافع مقابل نیز شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی خواهند بود. در سمت چپ، انصاری مهم ترین گزینه است اما برانکو کار سختی برای انتخاب دفاع راست دارد. محرمی در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است اما حسین ماهینی نیز تجربه آسیایی بالایی دارد و نمی توان به سادگی از نام او گذشت. این دو در تمرینات هر دو بدون کاور تمرین کردند تا مبهم ترین پست پرسپولیس برای بازی با نسف باشند.

 

1282906

 

دو هافبک کناری نیز باتوجه به سیستم خطی، امیری و احمدزاده خواهند بود. در این سیستم، بیشتر به هافبک سرعتی، دونده و جنگنده نیاز است و بازیکنانی نظیر احمدزاده و امیری بهترین انتخاب هستند. در خط حمله نیز علی علیپور و گادوین منشا تنها انتخاب برانکو برای شروع مسابقه هستند.

 

بازیکنان سویشرت پوش که کاور بر تن ندارند، سیامک نعمتی، محسن مسلمان، بشار رسن، احسان علوان زاده، شایان مصلح و بازیکنان جوان هستند و اگر نوراللهی نیز به آن ها اضافه شود، نیمکتی پربارتر خواهند بود.

 

1282904

دیدگاه‌ها