کد خبر : 1504590 | 23 بهمن 1396 ساعت 12:44 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در لیگ قهرمانان آسیا یک افتخار بزرگ است

برانکو: اولین بازی همیشه سخت و غافلگیرکننده است

سرمربی سرخپوشان در اولین گام از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی در بازی فردا صحبت و هواداران را به آزادی دعوت کرد.

برانکو: اولین بازی همیشه سخت و غافلگیرکننده است

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان که در فصل گذشته توانسته به همراه این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور یابد، با حضور در نشست خبری از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی در بازی مقابل نسف قارشی خبر داد و از هواداران این تیم خواست تا با حضور خود حمایت شایسته‌ای برای دستیابی به این هدف داشته باشند.

 

برانکو در خصوص حریف تیمش در بازی فردا گفت:  بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا یک افتخار بزرگ است. من از این که امسال در لیگ قهرمانان مقابل هوادارانمان بازی خواهیم کرد بسیار خوشحالم. از هواداران انتظار دارم مثل همیشه از ما حمایت کنند چون آن‌ها یار دروازدهم ما هستند. همیشه اولین بازی سختی‌های خاص خود را دارد. تجربه به من ثابت کرده اگر در اولین بازی در خانه بازی کنیم و شانس برد بیشتری هم نسبت به حریف داشته باشیم آن بازی سخت‌ترین بازی شما خواهد بود.


سرمربی سرخپوشان در خصوص انگیزه بازیکنانش در این رقابت‌ها گفت: تجربه لیگ قهرمانان را نمی‌توان ارزش گذاری کرد اما مهم است، خصوصا برای بازیکنان. من تجربه لیگ قهرمانان اروپا و لیگ های اروپایی را داشته‌ام. اما مهتر از همه بازیکنان و اعتمادبنفس آنهاست و این را نشان داده اند که تیمی قوی تر از آنها وجود ندارد. این را باید بگویم که نتایج می‌تواند متفاوت باشد اما تجربه بازیکنانم در فصل گذشته می‌تواند کمک زیادی کند. اصلا نیازی نیست درباره انگیزه بازیکنانم صحبت کنم چرا که حضور در این رقابت‌ها بزرگترین انگیزه برای شاگردانم است.

 

برانکو در خصوص شرایط تیمش برای دستیابی به پیروزی در بازی فردا و در استادیوم آزادی گفت: احترام ویژه‌ای برای نسف قارشی قائلم اما ما در تهران و مقابل هواداران عزیزمان بازی می‌کنیم. فصل گذشته تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالا رفتیم و در جدول لیگ برتر ایران نیز رتبه اول را در اختیار داریم پس طبیعی است که دوست داشته باشیم برنده بازی شویم. چه در ایران و چه در خارج از ایران با آمادگی کامل مقابل حریفان ظاهر می‌شویم و به دنبال پیروزی هستیم. تکرار می‌کنم اولین بازی، خیلی سخت، سرنوشت‌ساز و معمولا غافلگیر کننده است. طبیعی است که باید حواسمان جمع باشد و تمرکز کامل داشته باشیم.

 

سرمربی کروات سرخپوشان در اشاره به شناختش از نسف قارشی گفت: دو بازی نسف مقابل الفیصلی و پاختاکور را تماشا کردیم. آن‌ها در پنج بازی اخیرشان چهار پیروزی کسب کردند و فقط در یک بازی تن به شکست دادند. از بازیکنان نسف قارشی دو بازیکن این تیم را بیشتر از بقیه می‌شناسم. از آن‌ها انتظار یک تیم خوب و سازماندهی شده دارم یا به عبارت دیگر مقابل یکی از چهار تیم برتر ازبکستان قرار خواهیم گرفت. در مورد تیم خودمان هم بگویم که همه بازیکنان ما در سلامت کامل هستند و رقابت برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد. احتمالا در بازی فردا باران ببارد اما باید به بازی در این شرایط نیز عادت کنیم. برای ما بسیار مهم است که بازی فردا را با پیروزی به عنوان اولین بازی در لیگ قهرمانان شروع کنیم.

 

سرمربی سرخپوشان در ادامه گفت: لازم است اینجا آرزوی موفقیت کنم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان که از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد و امیدوارم ذوب آهن نیز امروز موفق شود.

 

برانکو در واکنش به اینکه نگران دردسری از سوی برخی هواداران که باعث محرومیت دوباره این تیم شوند نخواهند بود گفت: هواداران ما بسیار عالی هستند و از زمانی که بنده ایران بودم نه فقط در زمان حضور در پرسپولیس که در تیم ملی تجربه هشت ساله‌ام نشان می‌دهد که خیلی کم و شاید ناچیز حرکات ناشایستی داشته‌اند. مطمئن هستم هواداران‌مان فرهنگ خود را نشان خواهند داد و ما را تشویق خواهند کرد و مطمئن هستم همه چیز در شرایط بازی جوانمردانه خواهد بود. من تجربه خوبی دارم و مطمئن هستم هواداران ما را شرمنده نخواهند کرد و در یک تشویق زیبا همگی شاد خواهیم بود.

 

برانکو در خصوص اینکه برای تیمش در بازی اول مقابل نسف چقدر شانس پیروزی قائل است گفت: ما کاملا نسف را آنالیز کردیم و امروز نیز بازیکنان را با آنها در جلسه فنی آشنا خواهیم کرد و بازیکنان هستند که در زمین سرنوشت را رقم می‌زنند. من به بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم و آنها این مساله را اثبات کردند. آنها البته این خوش بینی را همواره نشان دادند که هر زمان بخواهند می‌توانند برنده باشند.

دیدگاه‌ها