کد خبر : 1504606 | 23 بهمن 1396 ساعت 13:28 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور: آقای گلی آسیا؟ پرسپولیس مهمتر است

مهاجم اول پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، از سوی برانکو برای همراهی در نشست خبری پیش از جدال مقابل نسف قارشی حاضر شد.

علیپور: آقای گلی آسیا؟ پرسپولیس مهمتر است

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که عملکردی درخشان در فصل جدید لیگ برتر داشته، از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.


او که در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نسف قارشی، برانکو ایوانکوویچ را همراهی می‌کرد در خصوص این بازی و شرایط هم‌تیمی‌هایش گفت: خوشحال هستم که دوباره لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است. امسال ویژگی بزرگی به نام هواداران را داریم. سال پیش نتوانستیم به خوبی و دلخواه هواداران بازی کنیم و بیشتر بازی‌ها شاید به اسم میزبان بودیم؛ اما در اصل مهمان بودیم، به همین دلیل از حمایت هواداران برخوردار نشدیم.


مهاجم سرخپوشان با تمجید از حضور هواداران این تیم و انتظاری که برای پر شدن استادیوم در بازی فردا خواهند داشت، گفت: خوشحال هستیم که دوباره می‌توانیم جلوی هواداران بازی کنیم و این موضوع برای ما بازیکنان باعث دلگرمی است تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.


مهاجم پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش از شرایط خوب فنی تیمش برابر نسف خبر داد و گفت: ما تیم ازبکستانی را آنالیز کردیم و ما یک تیم خوب هستیم و آن چیزی که آقای برانکو به ما از حیث تاکتیکی دستور می‌دهد را به دنبال این خواهیم بود تا به بهترین شکل اجرا کنیم.


علیپور در خصوص اینکه آیا به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران به دنبال موفقیت بزرگ در آسیا و زدن گل‌های بیشتر در آن خواهد بود و این هدف را دنبال می‌کند گفت: من همیشه گفتم که هدف اولم پرسپولیس و موفقیت آن است. در وهله بعدی احترام به بازیکنان دیگر است و هر کدام که موقعیت بهتری داشته باشند پاس خواهم داد و هدف همگی بازیکنان ما این است که تیم به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها