کد خبر : 1504668 | 23 بهمن 1396 ساعت 17:26 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از حضور در کمیته انضباطی

علی کریمی: خبرنگاران به خاطر روسیه چیزی نمی‌گویند

علی کریمی گفت: حرف های من اظهر من الشمس است و احتیاجی به تکرار نیست.

علی کریمی: خبرنگاران به خاطر روسیه چیزی نمی‌گویند

 به گزارش " ورزش سه " علی کریمی بعد از خروج از کمیته انضباطی گفت: سؤال کردند ما هم جواب ‌شان را دادیم. ما مسائل را نوشتیم و کمیته انضباطی باید نظر بدهد .


وی در مورد اینکه آیا تذکری هم داده شده، عنوان کرد: در جلسه اول که حکمی صادر نمی ‌شود. آنها هم بررسی می ‌کنند و سپس جواب می‌ دهند .


کریمی در پاسخ به این سوال که قرار است شما به همراه محمدرضا ساکت به برنامه 90 بروید و آنجا در چه زمینه‌ هایی صحبت خواهید کرد؟ گفت: در مورد همین مسائلی که مطرح شده صحبت می‌ کنیم. اگر تا آن ساعت چیز جدیدی پیدا کنیم در موردش صحبت می ‌کنیم.


کریمی در مورد اینکه آیا تا آخر این موضوع را پیگیری می ‌کند، عنوان کرد: این یک جلسه که هیچ 10 جلسه دیگر هم باشد می ‌روم. مثل شما نیستم که می ‌گویید جواب بده و بعد این اتفاق نمی ‌افتد.


وی در ادامه در واکنش به حرف یکی از خبرنگاران که از او پرسید چرا چند سال پیش از انتقادات مایلی کهن حمایت نکردید ،  تصریح کرد : این مسئله که می ‌گویید اظهر من الشمس است. این کلمه را خیلی تلاش کردم تا حفظ کنم تا یادم بماند. شما از من سؤال می ‌کردید من هم جواب می ‌دادم. آیا از من سؤال کردید. شما می‌ گویید از آنها سؤال می‌ کنم جواب نمی‌ دهند اما از من سؤال بپرسید جواب می ‌دهم.


سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اینکه علیه رسانه‌ها جبهه‌ گیری می‌ کند اما خیلی از رسانه‌ها افشاگری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حرف من به این خاطر است که در هفته‌های که گذشت هیچ رسانه‌ای روی صحبت‌هایم مانور نکرد.


کریمی در مورد اینکه او اعلام کرده این مسئله به خاطر سفر به روسیه است، بیان کرد:‌صد در صد همین طور است. خرج سفر به روسیه با رسانه‌ها نیست. یک بار اتفاقی سابقه حضور در جام جهانی را داشتم و می ‌دانم شبکه‌های تلویزیونی،‌خبرنگاران و عکاسان را فدراسیون‌ها باید لیست بدهند. هزینه و هتل را هم فدراسیون باید بدهد و اگر نمی ‌دانستید این موضوع را بدانید. البته همکاران‌ تان این مسئله را بهتر می‌ دانند. سؤالی بپرسید که بتوان جواب داد.

 هافبک سابق تیم ملی در مورد اینکه چه واکنشی به او در جلسه داشتند، گفت: سؤال پرسیدند و ما هم جواب دادیم و این مسئله را مکتوب کردند. حالا باید ببینیم کمیته انضباطی چه می ‌گوید.  اصلا هم در رابطه با سکوت کردن من چیزی به من نگفتند . این موضوع را باید تاکید کنم که حضور من در کمیته انضباطی به خاطر نشست خبری در بعد از بازی با استقلال خوزستان بوده است.


کریمی در مورد اینکه آیا جلسه کمیته انضباطی ضبط شد، خاطر نشان : بله ، قسمتی از این جلسه ضبط شد و یک بخش هم ضبط نشد.


وی در مورد اینکه آیا در برنامه امشب نود به پاسخ سؤالاتش می ‌رسد، عنوان کرد: به رفیق‌ تان هم گفته ‌ام من حرف‌هایم را زده ‌ام و این افراد باید بیایند پاسخگو باشند. ما که 2-3 ماه است حرف‌هایمان را می ‌زنیم و آنها باید جوابگو باشند. من باید آنجا حضور فیزیکی داشته باشم ببینم چه مواردی مطرح می ‌شود تا اگر موضوعی سؤال شد آن را مطرح کنم.طبیعتا وقتی محمدرضا ساکت می‌آید به عنوان نماینده فدراسیون است و حرف‌هایش نقطه نظرات فدراسیون است.

 

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اینکه آیا در صورت اینکه نتواند احقاق حق کند از مراجع بالاتر اقدام خواهد کرد، اظهار داشت: چه احقاق حقی؟ مراجع بالاتر که موضوع شکایت یا ... نبوده که بخواهم اقدام کنم. ما چند سؤال داشتیم که آنها را مطرح کردیم. آنها در این چند وقت پاسخگو نبودند و حالا لطف کردند می‌خواهند پاسخگو باشند. ما  به دنبال این هستیم که اتفاقاتی رقم بخورد که به فوتبال کمک کند. ما چیز دیگری نمی ‌خواهیم. شما که این همه سؤال دارید از آقایان هم سؤال کنید. البته می ‌دانم صد در صد سؤال می ‌پرسید ولی او جواب نمی‌ دهد. اینکه جواب داده نمی ‌شود نشانه چیست؟ این نشانه استقلال است و اینکه هر کسی می‌تواند در حیطه اختیاراتش پاسخگو باشد؟ اصلا خود شماها چند نفرتان به خاطر حرفی که مطرح کرده مورد شکایت واقع شده است.  

کریمی در مورد اینکه طبق تصمیم تمامی کمیته‌ها ممنوع‌ المصاحبه شده‌اند و اگر داوران حرفی بزنند جریمه خواهند شد، پاسخ داد: داوران همینطوری هیچ پولی دریافت نمی ‌کنند حالا اگر بخواهند صحبت کنند و جریمه شوند واقعا دور از انصاف است.

دیدگاه‌ها