کد خبر : 1504782 | 24 بهمن 1396 ساعت 08:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - تاتنهام

دو تیم یوونتوس و تاتنهام، امروز در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری در حال حاضر با فرمی استثنایی خود را برای دیدار اروپایی خود آماده می‌کنند. آنها در هفته های اخیر موفق شده اند در تمامی بازی ها در سری آ به پیروزی برسند و همچنان تعقیب کننده قدرتمند تیم سیتی باشند. در حقیقت، یووه علاوه بر اینکه به دنبال قهرمانی هفتم پیاپی در سری آ است، در پی صعود به مراحل بالاتر چمپیونزلیگ است. اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع نگاه کنیم، هدف اصلی یووه چمپیونزلیگ است؛ ولی 2 بار صعود به فینال رقابت ها در 3 سال اخیر و ناکامی آنها در رسیدن به قهرمانی باعث شده تا حالا انگیزه زیادی داشته باشند.

 

 

1283126

 

 

در آن سو تاتنهام نیز تیم خوبی از ابتدای فصل نشان داده و توانسته شاگردانش را در شرایط خوبی نگه دارد. آنها در لیگ انگلیس در رقابت با لیورپول، چلسی و آرسنال برای کسب سهمیه هستند؛ ولی فعلا تا به اینجا تاتنهام از لیورپول و چلسی کمی عقب تر است. آنها در گروهی دشوار با حضور رئال مادرید به عنوان صدرنشین صعود کردند و خطر جدی برای یووه محسوب می‌شوند.

 

دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده است. کوادرادو، ماتوئیدی، دیبالا و بارزالی غایبان یووه و آلدرویرلد تنها مصدوم تاتنهام برای این بازی به حساب می‌آیند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1283125

دیدگاه‌ها