کد خبر : 1504789 | 24 بهمن 1396 ساعت 09:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فاجعه بار حریف ذوب آهن در خارج خانه

تیم فوتبال الوحده امارات یک رکورد منفی عجیب به نام خود ثبت کرد.

آمار فاجعه بار حریف ذوب آهن در خارج خانه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی آغاز شد. در نخستین بازی دور گروهی این فصل، تیم های لوکوموتیو ازبکستان و الوحده امارات در تاشکند به مصاف هم رفتند.

 

در این بازی الوحده به دلایلی مبهم چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و این موضوع از روز قبل بازی هم باعث عصبانیت هواداران این تیم شد که چرا رقابت های آسیایی آنطور که باید از سوی مسئولان باشگاه جدی گرفته نشده است. سرانجام پایان این دیدار یک نتیجه اسفناک و شرم آور برای نماینده امارات بود و این تیم با 5 گل مقابل حریف خود مغلوب شد.

 

نتیجه بازی دیروز اما برای الوحده فراتر از یک شکست بود. آنها با باخت مفتضحانه ای که در خانه لوکوموتیو متحمل شدند، یک رکورد عجیب از خود به جا گذاشتند. تیم الوحده در شانزده بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا هیچ بردی نداشته و در این مدت 5 تساوی و 11 باخت در کارنامه اش ثبت شده است.

 

این می تواند بهترین خبر برای تیم های ذوب آهن ایران و الدحیل قطر باشد که فرصت بازی خانگی مقابل چنین تیمی را در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان امسال دارند. ذوبی ها پس از شکست تلخی که در گام اول مقابل قهرمان قطر نصیبشان شد، روز 30 بهمن میزبان لوکوموتیو و پانزدهم اسفندماه میزبان الوحده امارات خواهند بود.

دیدگاه‌ها