کد خبر : 1504791 | 24 بهمن 1396 ساعت 09:04 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دومین روز بازی های هفته بیست و سوم لیگ یک

روز سرنوشت مدعیان؛ بازی بزرگ در بابل

دیدار تیم های خونه به خونه بابل با نفت مسجد سلیمان و رویارویی تیم های ملوان و نساجی بی تردید از مهمترین ، حساس ترین و هیجان انگیزترین بازی های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور محسوب می شود.

روز سرنوشت مدعیان؛ بازی بزرگ در بابل

به گزارش "ورزش سه" امروز و در دومین روز از هفته بیست و سوم رقابت های دسته اول پنج مسابقه برگزار می شود. مهمترین ، جذاب ترین و حساس ترین بازی های امروز در شهرهای شمالی بابل و انزلی برگزار می شود. دو مسابقه هیجان انگیزی که شمالی ها در آن سهیم هستند.

 

نفت مسجد سلیمان ؛ نماینده برازنده خوزستانی ها و صدرنشین رقابت ها با محمود فکری ؛ مربی مازندرانی اش به مصاف تیم مدعی خونه به خونه بابل می رود. در دیگر بازی مهم امروز که کاملاً متعلق به شمالی ها  است تیم نساجی مهمان تیم ملوان بندر انزلی است. نتیجه این دو بازی برای هر چهار تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان گفت دو بازی مذکور از دسته بازی هایی است که کارشناسان و فوتبالی ها آنها را بازی شش امتیازی می نامند. با توجه به بازی های باقیمانده و رویارویی مدعیان در هفته های آتی ، می توان امروز را روز سرنوشت سه تیم شمالی مدعی صعود قلمداد کرد و طبعاً هر تیمی که در بازی های امروز بازنده از زمین بیرون بیاید ، شانس صعودش به لیگ برتر کم رنگ می شود.
به غیر از دو بازی مذکور ، امروز شاهد سه بازی دیگر خواهیم بود که حساسیت دو بازی شمال را ندارند. بادران ؛ تیم دوم جدول با تیم قعرجدولی راه آهن بازی می کند. اکسین البرز و شهرداری ماهشهر به دیدار هم می روند و گل گهر سیرجان میزبان صبای قم خواهد بود.

 

خونه به خونه – نفت مسجد سلیمان ؛ روز سرنوشت خونه به خونه

 

نفت مسجد سلیمان از همان آغاز لیگ شروع قدرتمندانه داشت و این اقتدار را تا پایان دور رفت هم ادامه داد و توانست صدرجدول را در تملک خود نگاه دارد. اما نفتی ها در دور برگشت همانند دور رفت مقتدر نبودند تا جاییکه از 5 بازی خود 8 امتیاز کسب کرده اند. خونه به خونه که امروز میزبان محمود فکری و شاگردانش است بر خلاف نفت ، در دور برگشت عملکرد قابل قبولتری داشته و از 5 بازی خود 10 امتیاز کسب کرده است. این تیم هفته قبل با پیروزی بزرگ در دربی مازندران آنهم با گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند عملاً نشان داد ، برای بازی های بزرگ برنامه ویژه ای دارد و برای پیروزی تا آخرین ثانیه های بازی تلاش می کند و این همت و تلاش بابلی ها قطعاً برای تیم نفت که در آخرین بازی خود و در خانه برابر آلومینیوم اراک متوقف شد و یک هفته پیشتر هم مغلوب فجر سپاسی شد خبر خوشحال کننده نیست.

 

ملوان بندرانزلی - نساجی مازندران ؛ مسلخ نادر

 

در حالیکه ملوانی ها از ابتدای فصل با  نداری مدارا می کردند ولی با اینحال خودشان را در دایره مدعیان نگه داشته بودند چند هفته ایی است که صدایشان بابت اشتباهات داوری بلندتر از همیشه شنیده می شود. همین هفته قبل اشتباه داور مسابقه باعث شد تا پیروزی این تیم برابر صبای قم به تساوی تبدیل شود. نادر دست نشان که از ابتدای فصل نسبت به داوری ها معترض نشده بود در پایان بازی با صبای قم گفت اشتباهات داوری باعث شده ملوان در حدود 15 امتیاز از دست بدهد از صدر جدول دور بماند. انزلی چی ها از امروز می خواهند امتیازهایی را که بابت اشتباهات فردی و اشباهات داور از دست داده اند دیگر از دست ندهند و با شکست دادن نساجی که یکی از مدعیان قدرتمند صعود محسوب می شود ، خودشان را به جمع تیم های بالای جدولی برسانند. نساجی تیمی است که نادر دست نشان تمام سال هایی را که بازی می کرد را در آن سپری کرده و از آن به عنوان عشق اول و آخر فوتبالی اش نام می برد. در حقیقت دیدار ملوان و نساجی را می توان مسلخ نادر نامید. زیرا چه ملوان ببرد و چه نساجی  در هر دو صورت نادر قربانی بزرگ آن خواهد بود.

 

راه آهن تهران - بادران تهران، بیچاره راه آهن

 

محمد ربیعی و شاگردانش برای اینکه جایگاه فعلی شان را تثبیت کنند چاره ای ندارند تا تیم راه آهن را که تقریباً سقوطش به دسته دو محرز شده را شکست دهند. تیمی که بعضاً از رد و بدل کردن چند پاس سالم و دفع درست توپ عاجز است.  بی تردید راه آهن در این فصل یکی از ضعیف ترین تیم هایی بوده که لیگ یک به خود دیده است. تیمی که در  22 بازی خود بردی نداشته و همه هنرش ثبت 4 مساوی و کسب 4 امتیاز از 66 امتیاز ممکن بوده است. در بدبختی راه آهن بی تردید مدیران ضعیف و ناکارآمد و مربیان ضعیف نقش زیادی داشته اند.

دیدگاه‌ها