کد خبر : 1504804 | 24 بهمن 1396 ساعت 10:06 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمام نگاه‌ها به ورزشگاه هفتم تیر بابل

اسکوچیچ در سودای رتبه ی دوم

تیم فوتبال خونه به خونه در صورت توقف بادران و کسب پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به 4 امتیازی صدر جدول می رسد

اسکوچیچ در سودای رتبه ی دوم

به گزارش "ورزش سه"، بازی های روز دوم هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با برگزاری 5 دیدار برگزار می شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.

 

شاگردان اسکوچیچ در حالی باید مقابل صدرنشین رقابت‌ها به میدان بروند که این تیم خوزستانی در دو هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده است. شاگردان محمود فکری هفته گذشته مقابل آلومینیوم در دیداری خانگی به تساوی دست یافتند و دو هفته قبل نیز در شیراز از فجرسپاسی شکست خوردند.

 

اما تیم خونه‌ به ‌خونه پس از پیروزی در دربی فوتبال مازندران با روحیه ای مضاعف مقابل صدرنشین قرار خواهد گرفت. خونه به خونه پس از شکست در اولین دیدار نیم فصل دوم، در ادامه نتایج بسیار خوبی به دست آورده است. کسب سه پیروزی و یک تساوی در چهار دیدار اخیر نشان می‌دهد شاگردان دراگان اسکوچیچ شرایط بسیار خوبی برای صعود به لیگ برتر دارند.

 

در سابقه دیدارهای دو تیم خونه به خونه تاکنون 5 بار مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفته که حاصل آن چهار پیروزی و یک تساوی برای این تیم بود تا بابلی‌ها از نفت مسجدسلیمان به عنوان خوش یمن ترین حریف خود نام ببرند. محمود فکری نیز به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان سابقه دو شکست در کارنامه اش مقابل خونه به خونه ثبت شده و هواداران خونه به خونه امروز امیدواری زیادی به پیروزی دوباره دارند.

 

در حساس ترین دیدار امروز نفت مسجدسلیمان در صورت برتری مقابل خونه به خونه با 49 امتیاز دست نیافتنی خواهد شد، اما اگر خونه به خونه بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند، فاصله اش با نفت صدرنشین به عدد 4 کاهش می‌یابد. در اینصورت این امکان وجود دارد که در صورت توقف احتمالی بادران مقابل راه‌آهن که چندان قابل تصور نیست، حتی رده دوم جدول را نیز در اختیار گیرد.

دیدگاه‌ها