کد خبر : 1504811 | 24 بهمن 1396 ساعت 10:28 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب برکناری سرمربی تیم ملی ساحلی

حسینی: گفتند اوکتاویو مشکل خانوادگی دارد

برکناری غیرمنتظره سرمربی برزیلی از هدایت تیم ملی ساحلی از سوی فدراسیون فوتبال بازتاب زیادی در محافل فوتبالی به خصوص بازیکنان تیم ملی داشت.

حسینی: گفتند اوکتاویو مشکل خانوادگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، امروز فدراسیون فوتبال رسما از برکناری مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی ساحلی ایران به دلیل غیبت های غیرموجه در اردوهای آماده سازی خبر داد. بازتاب این تصمیم غیرمنتظره فدراسیون در قطع همکاری با مربی برزیلی در میان ملی پوشان جالب توجه بود.


پیمان حسینی دروازه بان سرشناس تیم ملی گفت: «من در آخرین کاپ که مسابقات پرشین کاپ در بوشهر بود به دلیل مصدومیت نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم اما شنیدم که اوکتاویو دیگر با تیم نیست تا این که خبر برکناری او رسما اعلام شد. البته به ما گفتند او به دلیل مشکلات خانوادگی تمایلی به همکاری با ایران ندارد».


این بازیکن در ادامه پیرامون صحت و سقم خبر مربیگری اوکتاویو در باشگاه پرتغالی با وجود قرارداد با ایران ادامه داد: «همه در ایران همان نگاهی را به فوتبال ساحلی دارند که به فوتبال چمنی دارند در حالی که واقعیت این نیست چون سازمان فوتبال ساحلی هیچ منعی برای بازیکنان یا مربیان قرار نداده که در طول یک فصل برای چند تیم کار نکنند. چون فصل فوتبال ساحلی در همه جای دنیا چند ماه بیشتر طول نمی کشد بازیکنان می توانند در یک سال برای چند تیم در مسابقات مختلف به میدان بروند؛ بنابراین اوکتاویو هم می توانست سرمربی باشگاه پرتغالی باشد».


حسینی تصریح کرد: «البته من نمی دانم مفاد قرارداد فدراسیون فوتبال با این مربی برزیلی به چه نحوی بوده است اما این واقعیت که سازمان جهانی ساحلی هیچ ممانعتی برای همکاری بازیکنان و مربیان در طول یک سال با چند تیم قرار نداده را نباید فراموش کنیم. خود من الان می خواهم با لوکوموتیو مسکو فصل جدید را استارت بزنم، بعد در لیگ داخلی بازی کنم؛ سپس در تورنمنتی برای یک تیم باشگاهی در ترکیه به میدان بروم. به همین خاطر هم هست که در فوتبال ساحلی "آی تی سی" هیچ الزامی ندارد».


حسینی در پایان صحبت های خود گفت: «مدت ها بود زمزمه هایی پیرامون برکناری اوکتاویو می شنیدیم که دلیل اصلی آن نیز مشکلات خانوادگی این مربی بیان شده بود. الان هم امیدوارم بهترین تصمیم برای هدایت تیم ملی ایران اتخاذ شود تا خللی در روند رو به رشد فوتبال ساحلی ایران رقم خورد».

دیدگاه‌ها