کد خبر : 1504827 | 24 بهمن 1396 ساعت 12:04 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

روی اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردیم

گردان: یک پنالتی نادرست مانع پیروزی ما شد

گلر پدیده می گوید داور با اعلام یک پنالتی نادرست جهت دیدار این تیم برابر پارس جنوبی را تغییر داد.

گردان: یک پنالتی نادرست مانع پیروزی ما شد

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان در مورد حضور دوباره‌اش درون دروازه پدیده بعد از مدت‌ها مصدومیت گفت: بعد از مدت‌ها مصدومیت خدا را شکر این بازی با سلامت کامل درون دروازه ایستادم اما متاسفانه شکست خوردیم. ما مستحق باخت نبودیم و فکر می‌کنم که روی اشتباه داوری نتیجه بازی را واگذار کردیم.


او در پاسخ به سوالی که آیا پنالتی‌ای که برای پارس جنوبی گرفته شد درست بود یا خیر می‌گوید: اصلا پنالتی آنها درست نبود؛ مطمئنا اگر آنها این شانس را نداشتند که داوری به نفعشان یک خطا را بگیرد روند بازی به سمت دیگری می‌رفت و ما از این بازی امتیاز می‌گرفتیم. با گرفتن پنالتی برای پارس و گل شدنش، آنها بازی باخته را مساوی کرده بودند؛ از همین رو حملاتشان بیشتر شد و برای همین توانستند به راحتی به گل دوم دست پیدا کنند.


وی در ادامه در رابطه با تغییر نتیجه بازی تصریح کرد: ما در حالی که بعد از 3 هفته ناکامی موفق به شکست حریف آن هم در خانه شده بودیم با قضاوت و بازی ناعادلانه پیروزی را از دست دادیم. شما تصور کنید تیمی که در روند بازی گل دریافت می‌کند خودش بد است حالا اگر اینطور به حریف باج داده شود و برایشان پنالتی بگیرند و بعد هم پنالتی‌شان گل شود خب مطمئنا در روحیه تیم تاثیرگذار می‌شود.


گلر پدیده تعطیلات دو هفته‌ای را فرصت خوبی برای ریکاوری روحی پدیده می‌داند و می‌گوید: دو هفته فرصت خوبی برای ریکاوری روحی و روانی آن هم باتوجه به اتفاقاتی که برای پدیده رخ داده است. ما در این مدت تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین بازی را مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم و بتوانیم با موفقیت در این بازی استارت امتیازگیری و پیروزی‌هایمان در لیگ را بزنیم و جبران نتایجی که به دست نیاوردیم بشود.


او در پاسخ به سوالی که آیا در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل فرصت جبران دارد یا خیر هم خاطرنشان کرد: 7 بازی باقیمانده و 21 امتیاز دست نخورده است. هنوز فرصت این را داریم که خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. ما فاصله‌مان با بالای جدولی‌ها به اندازه پایین جدولی‌ها کم است اما فرصت این را هم داریم که خودمان را به سمت بالای جدول ببریم ضمن آنکه ما ابتدای فصل بالای جدول قرار داشتیم و یکسری مسائل ما را به سمت پایین کشید.

دیدگاه‌ها