کد خبر : 1504848 | 24 بهمن 1396 ساعت 13:17 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پایان بازی های هفته هفدهم لیگ برتر بانوان

شکست بدموقع سپاهان و فرار صدرنشین

بازی های هفته هفدهم لیگ برتر بانوان امروز برگزار شد و شهرداری بم موفق شد با بردی به موقع اختلاف خود را با رقبا بیشتر کند.

شکست بدموقع سپاهان و فرار صدرنشین 

به گزارش "ورزش سه"، شش دیدار هفته هفدهم لیگ برتر بانوان امروز از ساعت 10 آغاز شد؛ اما در نهایت پنج دیدار به نتیجه نهایی رسید و دیدار تیم های استقلال خوزستان و آذرخش تهران پس از گذشت یک نیمه و در حالی که با دو گل به سود خوزستانی ها در پیش بود به دلیل گرد و غبار فراوان و شرایط جوی ناپایدار لغو شد. 


نماینده فارس 2 شهرداری بم 4


تیم صدرنشین بردی به موقع کسب کرد. آنها که تنها دو امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داشتند، در بازی امروز و در شیراز موفق شدند با نتیجه چهار بر دو از حریف خود پیش بیفتند و سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورند. خوش اقبالی بمی ها زمانی تکمیل شد که تیم سپاهان نیز در دیدار امروز شکست خورد تا اختلاف امتیاز با رقیب اصلی بیشتر شود. بمی ها با این پیروزی توانست 43 امتیازی شود و همچنان در صدر جدول حضور داشته باشد. در طرف دیگر نماینده فارس نیز 22 امتیازی باقی ماند تا در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد. 


همیاری ارومیه 4 سپاهان اصفهان 3 


برخلاف بمی ها، سپاهان شکست بدموقعی را به دست آورد. آنها در حالی که در کورس رسیدن به صدر جدول بودند، در خانه حریف بازی هفته هفدهم خود را با نتیجه چهار بر سه حریف واگذار کردند تا کماکان 38 امتیازی باقی بمانند و البته به دلیل شکست سنندجی ها در رده دوم جدول رده بندی حضور داشته باشند. در طرف مقابل همیاری ارومیه نیز با این پیروزی 22 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. 


ذوب آهن 1 راه یاب ملل سنندج 0


اما دیگر تیم اصفهانی در بازی این هفته خود موفق شد در یک دیدار خانگی به پیروزی برسد. آنها در این بازی برابر حریف مدعی راه یاب ملل سنندج توانستند دست به کار بزرگی بزنند و با یک برد شیرین به کار خود پایان دهند. ذوبی ها با این پیروزی توانستند 25 امتیازی شوند و در رتبه ششم جدول قرار بگیرند؛ اما تیم راه یاب ملل نتوانست از فرصتی که نصیبش شده استفاده کند تا با شکست خوردن سپاهان خود را به رده دوم برساند تا در نهایت 38 امتیازی باقی بماند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار بگیرد. 


شهرداری سیرجان 8 پارس جنوبی بوشهر 0


دیگر تیم مدعی قهرمانی در فوتبال بانوان ایران تیم شهرداری سیرجان محسوب می شود. آنها در بازی امروز نیز توانستند با نتیجه ای پرگل به پیروزی برسند تا همچنان امیدوار به رسیدن به عنوان قهرمانی باشند. آنها اکنون با یک بازی کمتر از حریفان خود 37 امتیازی شدند تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. بوشهری ها اما با این شکست 16 امتیازی شدند تا در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند. 


پالایش گاز ایلام 2 خیبر خرم آباد 0


ایلامی ها نیز از جمله تیم هایی محسوب می شوند که در بازی های این هفته موفق شدند به برد به موقعی دست پیدا کنند. آنها در این دیدار به مصاف تیم قعرنشین خیبر خرم آباد رفتند و در نهایت نیز توانستند 25 امتیازی شوند تا با تفاضل گل بهتر در رده پنجم جدول قرار بگیرند؛ اما خیبری ها همچنان تیم قعرنشین باقی ماندند. آنها تاکنون توانستند 4 امتیاز به دست بیاورند. 


استقلال خوزستان – آذرخش تهران 


دیدار این دو تیم نیز نیمه کاره باقی ماند تا 24 ساعت بعد در رابطه با برگزاری آن تصمیم نهایی گرفته شود.

دیدگاه‌ها