کد خبر : 1504862 | 24 بهمن 1396 ساعت 14:17 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه تختی انزلی بدون سکو شد؛

آخرین حربه برای فراری دادن انزلی‌چی‌ها(عکس)

ورزشگاه تختی انزلی در شرایطی میزبان نساجی مازندران شده است، که سکوهای مهم ترین قسمت این ورزشگاه برداشته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در پایان لیگ پانزدهم به رقابت های لیگ یک سقوط کرد و هنوز نتوانسته به لیگ برتر بازگردد. آنها فصل گذشته با محمد مایلی کهن در طول فصل یکی از شانس های صعود بودند؛ ولی در پایان و در رقابت با پارس جنوبی جم و سپیدرود از صعود بازماندند.


یکی از معضلات فوتبال در شمال کشور عدم وجود ورزشگاه های مناسب برای خیل عظیم هواداران در این خطه است؛ نبود چمن مناسب در منطقه ای که سرسبزترین بخش کشور به شمار می رود، یکی از مسائل لاینحل فوتبال کشور و معضلی قابل تامل به شمار می رود.


البته این تمام مشکلات ورزشگاه های شمال کشور نیست و نبود امکانات حداقلی نظیر جایگاه مناسب تماشاگران یکی دیگر از معضلات زیرساختی این منطقه از کشور است که پرورش دهنده فوتبالیست های بزرگی برای کشور بوده است و در حال حاضر نیز بسیاری از ملی پوشان تیم کی روش از همین منطقه پیراهن ملی به تن کرده اند.

 

1283171


در همین راستا ترمیم و بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی در اقدامی قابل تامل با شروع رقابت های لیگ یک در فصل جاری آغاز شد و علیرغم سپری شدن چند ماه هنوز مسئولان مربوطه نتوانسته اند، پیشرفتی در این زمینه داشته باشند. 


جالب تر و تلخ تر اینکه در حال حاضر در شرایطی دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران در ورزشگاه پیر تختی به مصاف هم رفته اند که مهم ترین قسمت ورزشگاه که هواداران با دید بهتری می توانند بازی را به نظاره بنشینند، تخریب شده و به طور کلی برداشته شده است.


اینکه چرا با شروع رقابت های لیگ یک بازسازی سکوهای تختی آغاز شده  و اینکه پس از چند ماه عملیات ترمیم چرا به یکباره سکوهای جایگاه‌های روبرویی نیمکت‌ها به طور کلی برداشته شده است، سوالی است که مسئولان ورزشی استان گیلان باید پاسخگوی آن باشند. اما یک چیز کاملا مشخص است و آن هم اینکه اقدامات عجیب مسئولان بازسازی ورزشگاه تختی انزلی نتیجه ای جز فراری دادن هواداران از ورزشگاه که تنها سرمایه ی سفیدپوشان ملوان هستند، نداشته است؛ تصمیماتی که لزوم پاسخگویی صریح و شفاف در قبال آنها ضروری به نظر می رسد.

 

1283172


عکس ها از خشایار همدانی

دیدگاه‌ها