کد خبر : 1504876 | 24 بهمن 1396 ساعت 15:10 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گوی رویترز با بانوی المپیکی ایران

بیرامی: مردم ایران می توانند به من افتخار کنند

ملی‌پوش اسکی صحرانوردی ایران گفت: در ایران ما فقط 3 ماه برف داریم و نمی‌توانیم تمام سال تمرین کنیم به همین دلیل مجبوریم به کشورهای دیگر برویم.

بیرامی: مردم ایران می توانند به من افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه"، سمانه بیرامی باهر نتوانست به مرحله بعدی مسابقات اسکی صحرانوردی راه پیدا کند اما او به عنوان تنها بانوی اسکی صحرانوردی ایران از خط پایان عبور کرد.


خبرگزاری رویترز در گزارشی به عملکرد بانوی پرچمدار ایران در المپیک زمستانی پرداخته است: «بیرامی با حجاب در غروب یخ‌زده کره جنوبی با زمان 4:47.91 از خط پایان عبور کرد اما غرور او واضح و مشخص بود.»


سمانه بیرانی بعد از این مسابقه به رویترز گفت: اینجا بسیار سردتر از ایران است، ایران مانند اینجا نیست. به خودم افتخار می‌کنم، من بد نبودم.


ملی‌پوش اسکی صحرانوردی ایران درباره هواداران ایرانی، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آنها هم می‌توانند افتخار کنند چرا که تماشاگران ایرانی شرایط مرا می‌دانند. ما چنین برفی در ایران نداریم. آنها می‌توانند به این موضوع فکر کرده و به من افتخار کنند. حضور در المپیک تجربه بسیار خوبی است.


پرچمدار ایران در المپیک زمستانی، گفت: با توجه به اینکه نخستین حضورم را در المپیک تجربه می‌کردم بسیار هیجان‌زده بودم. این رقابت‌ها بسیار بزرگ و شگفت‌انگیز است.


بیرامی خاطرنشان کرد: به خودم افتخار می‌کنم اما دیدم که در مقابل دیگر رقبا من حریف ضعیفی بودم چرا که آنها بسیار قوی بودند.در ایران ما فقط 3 ماه برف داریم و نمی‌توانیم تمام سال تمرین کنیم به همین دلیل مجبوریم به کشورهای دیگر برویم.


وی همچنین درباره خوشحالی خانواده‌اش از حضور او در المپیک، عنوان کرد: آنها بسیار خوشحالند و به همه مردم می‌گویند دخترشان به المپیک رفته است.

دیدگاه‌ها