کد خبر : 1504908 | 24 بهمن 1396 ساعت 16:56 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

مالک خونه‌به‌خونه دو سال دنبال من بود؛

اسکوچیچ: مودب بودم و می‌خواستم به فکری چای بدهم

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه می گوید در مقابل نفت مسجد سلیمان بازیکنانش به خوبی توانسته اند تفکرات او را پیاده کنند.

اسکوچیچ: مودب بودم و می‌خواستم به فکری چای بدهم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه پس از کسب پیروزی ارزشمند برابر نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ یک گفت: از کیفیت تیمم راضی هستم، چون بازی کردن در این زمین سخت است. ضمن اینکه ما در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم و سیستم را تغییر دادیم. در واقع بچه های من هوشمندانه چیزهایی که از آنها خواستم را انجام دادند.


اسکوچیچ در مورد گلزنی مجتبی رمضانی که بازیکن تعویضی او بود، ادامه داد: در طول بازی احساس کردم به او نیاز داریم. در نهایت هم او سه امتیاز را به ما داد؛ ولی همه بچه ها زحمت کشیدند و من به داشتن آنها افتخار می کنم.


سرمربی خونه به خونه در مورد اینکه مشکلی با فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان داشته یا خیر، عنوان کرد: نه مشکلی نداشتیم؛ من مودب بودم و می خواستم به آقای فکری چایی بدهم. چون وقت را می کشتند و من گفتم شاید چایی هم برای آنها خوب باشد.


اسکوچیچ در مورد اعتراضش به لیرز انداختن به چشم بازیکنان تیمش، افزود: من وقت این کارها را ندارم تا به این چیزها کار داشته باشم؛ ولی برای چای همیشه زمان وجود دارد تا به مردم چای بدهم.


سرمربی سابق فولادخوزستان ادامه داد: هر کس به اینجا می آید، می خواهد وقت تلف کند. ولی هواداران فوتبال ایران دوست دارند بازی را ببینند و حرف اضافه ای زده نشود. من فقط می خواستم فوتبال جریان پیدا کند.


اسکوچیچ در مورد امتناع از پذیرش هدایت تیم خونه به خونه و حضور در لیگ دسته یک افزود: دو سال است که مالک باشگاه دنبال من است. من آمدم اینجا که کمک کنم و چون در نیمه نهایی بود، برای من چالش جالبی بود.


مربی تیم خونه به خونه در پایان در مورد تفاوت هواداران ملوان و خونه به خونه و همینطور شانس صعود تیمش به لیگ برتر، عنوان کرد: کلا همه ی هواداران ایرانی را دوست دارم، چون خیلی خوب هستند و من از آنها خیلی راضی هستم. ضمن اینکه من فقط به بازی بعدی فکر می کنم و بازی به بازی پیش می روم.

دیدگاه‌ها