کد خبر : 1504940 | 24 بهمن 1396 ساعت 19:21 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه پای علیپور در میان است

سه مثلث برای سه گل آسیایی پرسپولیس

پرسپولیس با 3 گل نسف قارشی را با شکست بدرقه کرد تا این فصل لیگ قهرمانان آسیا را با قدرت آغاز کند.

سه مثلث برای سه گل آسیایی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که بعد از استمرار روند خوبشان در لیگ برتر با اعتماد به نفس خاصی پا به رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا گذاشتند و در گام نخست نماینده ازبکستان را با سه گل در هم کوبیدند. گادوین منشا در نیمه اول و علی علیپور با دبل در نیمه دوم یک برد دلچسب را برای سرخپوشان به ارمغان آوردند.


نکته جالب در مورد این بازی به ثمر رسیدن هر سه گل پرسپولیس با تشکیل مثلث های سه نفره ای بود که بارها در طول بازی شاهد آن بودیم.  


گل اول سرخپوشان روی همکاری ماهینی، امیری و منشا به ثمر رسید. سماجت ماهینی در تصاحب توپ و رساندن آن به وحید امیری ستودنی بود. امیری هم با ارسال پای راست خودش منشا را در موقعیت گل قرار داد تا این مهاجم نیجریه ای با ضربه سر تیر اول را شلیک کند.


روی گل دوم هم سیدجلال، محرمی و علیپور مثلث هجومی را تشکیل دادند. سیدجلال با یک پاس سرعتی در عمق نسف قارشی صادق محرمی را راهی دروازه این تیم کرد. بازیکنان جوان پرسپولیس با سرعت خوب خود دقیقا روی خط موفق به ارسال توپ برای علیپور شد تا این مهاجم گلزن با یک ضربه مطمئن توپ را به سقف دروازه حریف بچسباند.


با همکاری احمدزاده، انصاری و علیپور پرسپولیسی ها به گل سوم رسیدند تا علیپور دبل آسیایی خود را در این فصل تجربه کرد. فرشاد احمدزاده با ارسال توپ برای محمد انصاری، مدافع تیمش را صاحب توپ کرد. انصاری هم با یک پاس عرضی توپ سوم را به علیپور رساند تا آقای گل پرسپولیس با یک ضربه پای چپ کار را برای سرخپوشان تمام کند.

دیدگاه‌ها