کد خبر : 1504954 | 24 بهمن 1396 ساعت 19:50 | 100.6K بازدید | 0 دیدگاه

تحت تاثیر ورزشگاه قرار گرفتیم

بردیف: با خط حمله‌ای که پرسپولیس دارد، نمی‌شود!

پرسپولیس با 3 گل نسف قارشی را با شکست بدرقه کرد تا این فصل لیگ قهرمانان آسیا را با قدرت آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزیکول بردیف سرمربی نسف قارشی بعد از شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و گفت: ابتدا به پرسپولیس تبریک می‌گویم و در ادامه مسابقات برای آنها آرزوی موفقیت دارم. همان‌طور که می‌دانید لیگ قهرمانان آسیا جای بزرگی است و جای اشتباه نیست. گلی که در نیمه اول خوردیم، باعث شد شیرازه تیم ما به‌هم بریزد.


وی ادامه داد: تیم ما یک تیم بسیار جوان بود و به نظرم جو ورزشگاه و تشویق‌های آنها بازیکنان ما را تحت‌تأثیر قرار داد و بازی مورد انتظار را نتوانستند انجام دهند. پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و بازی مقابل چنین تیمی سخت می‌شود.

 

1283271


سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی در واکنش به این سؤال که تیم او در لیگ داخلی ازبکستان شرایطی خوب و خط دفاعی مستحکمی دارد و با توجه به این شکست به نظر او مدافعان تیمش عملکرد همیشگی خود را نداشتند یا مهاجمان پرسپولیس عملکرد خوبی نشان دادند، اظهار داشت: بله، مسلماً همان‌طور که می‌دانید بازی‌های ما در لیگ ازبکستان هنوز آن‌طور که باید شروع نشده است و فقط دو بازی انجام داده‌ایم! مسلماً با خط حمله پرسپولیس که امروز دو نفر از بهترین بازیکنان هم بودند، کار سخت می‌شود و بازی سختی داشتیم و دفاع ما هم دفاع همیشگی نبود.


بردیف در خصوص اینکه سبک فوتبال کشورهای آسیای میانه فیزیکی است و بازیکنان نسف هم سفت و محکم بازی می‌کردند، گفت: در حال حاضر ما کشوری به اسم ازبکستان هستیم. تیم‌های ما همیشه فیزیکی هستند و محکم بازی می‌کنند و به نظرم اگر تیم‌هایی مقابل پرسپولیس محکم و فیزیکی بازی کنند، بازی کردن برای پرسپولیس راحت‌تر است.

دیدگاه‌ها