کد خبر : 1504957 | 24 بهمن 1396 ساعت 19:03 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

در فاصله چند روز تا بازی با آرسنال

ستاره ایرانی با اوسترسوند تمدید کرد

ساره دوملیتی ایرانی – سوئدی باشگاه اوسترسوند در فاصله چند روز تا بازی های یورو لیگ و جدال با توپچی های لندن قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس ستاره دو ملیتی تیم ملی ایران بعد از تمام شایعات و جنجال هایی که پیرامون انتقال به باشگاهی دیگر در نقل و انتقالات زمستانی اروپا رقم خورد در اوسترسوند ماندنی شد و ساعاتی پیش در تصمیمی غیرمنتظره قراردادش را برای دو سال دیگر تا سال 2021 تمدید کرد.


این بازیکن که تا چند هفته قبل مورد توجه باشگاه های انگلیسی از جمله QPR و هال سیتی قرار داشت با توجه به عدم توافق باشگاه سوئدی از کوچ به فوتبال جزیره بازماند تا شایعات حکایت از تمایل شدید باشگاه های وردربرمن آلمان و سلتاویگو اسپانیا داشته باشد گرچه درخواست بالا و 50 میلیون کرونی سران اوسترسوند برای فروش بهترین مهاجم فصل قبل سوئد در نهایت مانع جدایی سامان شد تا قدوس امروز برای دو سال دیگر قراردادش را تمدید کند.


اوسترسوند پدیده این فصل رقابت های یورولیگ در مرحله یک شانزدهم نهایی باید پنجشنبه شب به مصاف تیم سرشناس آرسنال انگلیس برود از همین رو سران این باشگاه امروز قرارداد ستاره ایرانی و بهترین مهاجم خود را برای دو سال دیگر تمدید کردند تا با این اقدام شوک روحی مثبتی به اردوی خود وارد و با انگیزه های بالا به مصاف توپچی های لندن بروند.

 

1283272


سامان قدوس ستاره ملی پوش ایرانی بعد از این اتفاق گفت:« قراردادم را با اوسترسوند برای دو سال دیگر تمدید کردم. از این که جزئی از این باشگاه ماندم خیلی خوشحالم و حالا می خواهم بهترین بازی ها را انجام بدهم. با کیندبرگ، رئیس باشگاه و موکلم جلسه ای داشتم تا در نهایت تصمیم به ماندن گرفتن چون بهترین تصمیم برای خودم در این شرایط را تمدید قرارداد دانستم».


او ادامه داد:« من شایعات زیادی در نقل و انتقالات ژانویه شنیدم ولی چیزی وجود نداشت که من را مجبور به ترک اوسترسوند کند. واقعا بازی برای این باشگاه را دوست دارم و می خواهم در این جا به ماجرا جویی ادامه بدهم. باید در آینده عملکرد بهتری داشته باشم تا پیشنهادهای بهتری از پیشنهادهایی که اکنون به دست من رسیده است، داشته باشم. در شرایط کنونی تلاشم این است تا فصلی عالی را برای خودم رقم بزنم».

 

1283274


قدوس در پاسخ به این سوال که آیا بازی در یورولیگ برای ماندن در اوسترسوند تاثیرگذار بود، تصریح کرد:« بازی در لیگ اروپا عالی است. البته اکنون ما قصد داریم تا جام حذفی سوئد را به دست بیاوریم و فرصت جدیدی برای حضور در لیگ اروپا در فصل آینده کسب کنیم. به بازی با آرسنال هم می اندیشیم و امیدوارم طرفداران از ما در این بازی حمایت کنند چون همیشه پشتیبان ما بودند. تمام تلاش خود را می کنیم که یک بازی خوب از خود به نمایش بگذاریم».

دیدگاه‌ها