کد خبر : 1504991 | 24 بهمن 1396 ساعت 20:14 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری از تمرین سپیدرود:

علی و سپیدرود، زیر باران در شهر باران

تمرین سرخ پوشان پس از چهار روز تعطیلی با حضور علی کریمی در رشت برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی که تمرین سپیدرود پس از باخت این تیم برابر استقلال از روز پنجشنبه تعطیل شده بود، پس از چهار روز از صبح سه شنبه در دو نوبت پیگیری شد.


تمرین سپیدرودی ها ابتدا از ساعت 10:30 دقیقه در سالن پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی عضدی رشت آغاز شد و در حالی که علی کریمی قرار نبود در تمرین صبح حاضر شود، اما سورپرایز این تمرین حضور جادوگر بود.


کریمی علی رغم اینکه تا نیمه های شب در تهران و در برنامه نود شرکت کرده بود، خود را به این تمرین رسانده بود تا علاوه بر نظارت بر کار شاگردانش، به داستان استعفا و جدا شدنش از سپیدرود خاتمه دهد.


تمرین عصر روز سه شنبه سپیدرود نیز از ساعت 16 با حضور تمامی بازیکنان و زیر نظر علی کریمی در هوای سرد و بارانی شهر رشت در زمین ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.


این تمرین علی رغم سردی هوای زمستانی رشت با حضور هواداران سپیدرود برگزار شد و نیاز به گفتن نیست که مرد شماره یک تشویق های هواداران، علی کریمی بود که سپیدرودی ها حمایت خود را با شعار " داش علی گیله مرد" در برابر فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی اعلام کردند.

 

 


در پایان این تمرین جشن تولدی برای محمد غلامی مهاجم تازه وارد سرخ پوشان از سوی همبازی هایش تدارک دیده شد، تا کم کم جو بحرانی داخل تیم پس از شکست سنگین برابر استقلال به حالت عادی برگردد.


سرخ پوشان روز آدینه در دیداری دوستانه برابر تیم پاس گیلان که در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد، به میدان خواهند رفت. این مسابقه از ساعت 11 صبح در ورزشگاه سردارجنگل برگزار خواهد شد.


تمرینات روز چهارشنبه سپیدرود هم در دو نوبت صبح و عصر و در ورزشگاه سردارجنگل برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها از: سید احمد کیایی

دیدگاه‌ها