کد خبر : 1505027 | 25 بهمن 1396 ساعت 00:05 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازل 0-4 منچسترسیتی: صعود آبی ها در دیدار رفت

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بازل به پیروزی 4-0 رسید تا صعودش به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کند.

بازل 0-4 منچسترسیتی: صعود آبی ها در دیدار رفت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا با زدن سه گل در 25 دقیقه ابتدایی، پیروزی شان در این دیدار را قطعی کردند و با زدن گل چهارم در نیمه دوم، اندک امیدهای بازل برای جبران این نتیجه در دیدار برگشت را از بین بردند.

 

منچسترسیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب روی دروازه بازل ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

 

تا اینکه در دقیقه 14، روی یک ضربه کرنر، سرانجام این تیم به گل رسید. روی ارسال کوین دی بروین از سمت راست دروازه بازل بود که ایلکای گوندوگان با ضربه سر دروازه را باز کرد و سیتی را پیش انداخت.

 

بازل هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 18 گل دوم را دریافت کرد. روی ارسال رحیم استرلینگ از سمت چپ بود که توپ با دخالت مدافع بازل به برناردو سیلوا رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

1283366

 

فشار حملات سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 23 به گل سوم رسید. روی حرکت فرناندینیو بود که سرخیو آگوئرو پشت محوطه جریمه بازل صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

در ادامه باز هم این سیتی بود که موقعیت های بهتری روی دروازه میزبان ایجاد کرد اما در نهایت نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم سیتی شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد و بالاخره در دقیقه 53 به گل رسید. گوندوگان که با پاس آگوئرو در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت فنی و حساب شده، حساب کار را 4-0 کرد.

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه سیتی ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد. در مقابل سیتی می توانست در دقیقه 74 به گل پنجم دست پیدا کند اما گوندوگان نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

در دقایق پایانی بازی باز هم سیتی حملات خطرناکی روی دروازه بازل داشت؛ اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 4-0 سیتی به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها