کد خبر : 1505090 | 25 بهمن 1396 ساعت 10:50 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

قطری‌ها ناامید از عملکرد شیرهای دوحه

استادالدوحه: استقلال دو امتیاز الریان را پراند

روزنامه قطری امروز در گزارشی یک صفحه ای از اتفاقات رخ داده در بازی حساس شب گذشته ادعا کرد استقلال دو امتیاز از چنگ شیرهای دوحه پراند.

به گزارش "ورزش سه"، نمایش برتر استقلال در نیمه دوم بازی با الریان باعث شد تا وینفرد شفر نیمه مربیان را از میشل لادروپ ستاره افسانه ای دانمارک و سرمربی الریان ببرد. گل دقایق پایانی علی قربانی کمترین پاسخ با بازی برتر و تهاجمی استقلال در نیمه دوم بود تا جدال شب اول گروه مرگ با تساوی به پایان رسیده و امتیازات تقسیم شود.


بازتاب اخبار و اتفاقات این جدال مهم به حدی در بین رسانه های قطری زیاد بود که امروز روزنامه استاد الدوحه در صفحه ویژه برای این بازی مدعی شد استقلال دو امتیاز شیرین از چنگ الریان پراند!

 

1283451

 

نویسنده این روزنامه در تحلیل های بازی از تفکرات تاکتیکی لادروپ به خصوص در نیمه دوم انتقاد کرد ضمن این که اشاره ای هم به عصبی بودن ستاره های سرشناس شیرهای دوحه(لقب الریان) داشت و مدعی بود اخراج تاباتا برزیلی الاصل روی تهییج بازیکنان استقلال تاثیر فراوانی داشت.


نکته جالب توجه در این گزارش به اعتقاد نویسنده پیرامون سرورجپاروف ازبک برمی گشت که از این بازیکن به عنوان مغز متفکر استقلال نام برده بود و این که سرمربی دانمارکی الریان برنامه ای برای مهار این بازیساز باتجربه نداشت. در مجموع می توان این گونه برداشت کرد که رسانه های قطری ناامیدی عجیبی نسبت به نتیجه الریان در شب اول داشتند به نحوی که از الان این تیم را ناکام بزرگ در گروه مرگ آسیا دانستند.

 

دیدگاه‌ها