کد خبر : 1505095 | 25 بهمن 1396 ساعت 11:11 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ورامین یک بازی خانگی محروم شد

بخشش شیرکوند به سبک معروف!

احسن اله شیرکوند با عذر خواهی رسمی از فدراسیون والیبال، مقابل پیکان به میدان می رود.

بخشش شیرکوند به سبک معروف!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام سازمان لیگ، نشست کمیته انضباطی روز دوشنبه 23 بهمن ماه برای بررسی مسائل پیش آمده در بازی پیکان و شهرداری ورامین تشکیل شد.


پیش از این احسن اله شیرکوند لیبروی شهرداری ورامین که در جریان مسابقه میکروفون را گرفت تا با تماشاگران صحبت کند، تا اطلاع ثانوی از سوی فدراسیون محروم شده بود.


با این حال امروز سایت فدراسیون والیبال اعلام کرد: «شیرکوند با حضور در کمیته انضباطی ضمن عذرخواهی رسمی از فدراسیون والیبال و اظهار ندامت از اظهارات خود در جریان بازی و همچنین تعهد مبنی بر تکرار نکردن این گونه رفتارها، اجازه حضور در مسابقه امروز مقابل پیکان را به دست آورد.»


جالب اینکه چند هفته قبل هم سعید معروف بعد از محرومیت تا اطلاع ثانوی بدون اینکه حتی یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد، بخشیده شده بود.


همچنین تیم شهرداری ورامین به علت رفتار نامناسب تماشاگرانش در دیدار رفت مرحله نخست پلی آف مقابل پیکان، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی محکوم شد.


دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان و آمل پیگیری می‌شود.

دیدگاه‌ها