کد خبر : 1505123 | 25 بهمن 1396 ساعت 13:14 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

من که نفهمیدم ساکت چه چیزی گفت؛

شاهرودی: کریمی به کی‌روش بی‌احترامی نکرد

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید که جواب های ساکت به هیچ وجه در راستای شفاف سازی نبوده است.

شاهرودی: کریمی به کی‌روش بی‌احترامی نکرد

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد کسب پیروزی مقتدرانه شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین بازی آسیایی گفت: دیروز بازی اول بود و بازی سختی هم بود ولی خدا رو شکر آقای برانکو نسف قارشی را خوب آنالیز کرده بودند. این تیم از کناره ها آسیب پذیر بود و تاکید هم همین بود که از همین منطق به گل برسند که این اتفاق هم افتاد. فکر می کنم می توانستند با تعداد گل‌های بیشتری برنده بازی باشند.


شاهرودی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می تواند در دیدار برابر استقلال تهران جشن قهرمانی بگیرد، عنوان کرد: این موضوع دور از دسترس نیست ولی این روزها استقلال هم شرایط خوبی دارد. این یک بازی خاص است و به جدول هم ربطی ندارد و برای دو تیم حساس است. این روندی که از پرسپولیس دیدم نشان می دهد سرحال هستند. در مجموع امیدوارم بازی زیبایی انجام دهند و کفه ترازو به نفع پرسپولیس باشد.


بازیکن سابق پرسپولیس تهران در مورد وجود فساد در فوتبال ادامه داد: فساد وجود دارد و ما پیشکسوتان هم همه از علی کریمی و تفکراتش حمایت کردیم. کلا علی کریمی آمد که شفاف سازی بشود ولی من که نفهمیدم آقای ساکت چه گفت و شفاف سازی صورت نگرفت. ولی چیزی که مشخص بود، همه رای را به علی کریمی دادند.


ملی پوش اسبق ایران در مورد صحبت های کی روش در انتهای برنامه که واکنش تندی به سوال علی کریمی در مورد دلیل اخراج مربیان داخلی تیم ملی داشت، افزود: علی کریمی به کی روش بی احترامی نکرد. من خودم هم می خواهم بفهمم مربیان تیم ملی چرا عوض می شوند. بالاخره یک علامت سوالی بود. افشین پیروانی، جواد نکونام، علی کریمی، نمازی و چند مربی دیگر کسانی هستند که دلیل تعویض شدن آنها مشخص نیست. همه جای دنیا این صحبت ها را انجام می دهند و نمی دانم چرا آقای کی روش ناراحت شد. می توانست روی خط بیاید و با دلیل به پرسش های علی کریمی و همه ی ما پاسخ بدهد. پیامی که داد به همه ی هموطنان ما توهین کرد، چون به کریمی توهین کرد. من واقعا از کی روش توقع نداشتم. الان هم کی روش هم باید عذرخواهی کند که این موضوع حل شود و فوتبال ایران ضرر نکند.


شاهرودی در پایان در خصوص اینکه آیا کی روش با شخصیتی که دارد، این کار را انجام می دهد، اظهار داشت: من نمی دانم ولی فکر می کنم این می تواند روش خوبی برای پایان دادن به این داستان باشد.

دیدگاه‌ها