کد خبر : 1505157 | 25 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

این پیروزی‌ها اعتماد به نفس‌مان را بالا برد اما...

حسن‌زاده: فعلا به صعود فکر نمی‌کنیم

مالک خونه به خونه می گوید پیروزی در دو بازی حساس اخیر باعث شد تا اعتماد به نفس تیم بالا برود اما نباید بازیکنان و مربیان را از بازی های بعدی غافل کند.

حسن‌زاده: فعلا به صعود فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده، مدیرعامل باشگاه خونه به خونه بابل درباره شرایط اخیر این تیم و برتری در برابر  دو حریف قدرتمند این تیم گفت: همه تیم از کسب پیروزی های اخیر خوشحال هستند اما همانطور سرمربی تیم نیز عنوان کرده بود پس از هر پیروزی، شرایط بازی انجام شده را فراموش می کنیم تا تمرکز خود را روی بازی بعدی تیم بگذاریم. رقابت های امسال بسیار تنگاتنگ و فشرده است و همین موضوع باعث می شود تا اندکی از اوضاع غافل نشویم.


او ادامه داد: با بررسی جدول بازی ها مشخص می شود تا تیم های میانه جدول همگِی شانس صعود دارند و همین مدعی بودن تیم ها باعث می شود تا لحظه ای تمرکزمان را قطع نکنیم چرا که اگر احساس کنیم می توانیم صعود کنیم، لطمه می خوریم بنابراین ترجیح می دهیم جز بازی های پیش رو به هیچ چیز دیگر فکر نکنیم.


حسن زاده درباره شرایط تیم گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا از نظر تدارکات و پشتیبانی شرایط تیم را به بهترین نحو پیش ببریم تا بازیکنان بدون دغدغه به بازی های پیش رو فکر کنند.


مالک خونه به خونه ادامه داد: کسب 6 امتیاز از دو بازی حساس اخیر باعث بالا رفتن اعتماد به نفس کل تیم شده است اما ما باید بدانیم که توان خود را تقسیم کنیم چرا که در جام حذفی نیز بازی بسیار مهمی پیش رو داریم. باید به گونه ای پیش برویم که تیم بتواند امکان موفقیت در هر دو عرصه را داشته باشد.


حسن زاده در پایان گفت: می خواهیم بعد از سال ها مازندران را صاحب یک تیم در لیگ برتر کنیم اما از الان ابدا به صعود فکر نمی کنیم و ترجیح می دهیم تمام فکر و ذکر خود را به بازی های پیش رو بسپاریم.

دیدگاه‌ها