کد خبر : 1505166 | 25 بهمن 1396 ساعت 16:38 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

نه گل به خودی، نه اخراج؛

لطف بزرگ تاباتا به استقلال چه بود؟

رودریگو تاباتا در کسب نتیجه تساوی دیدار استقلال و الریان نقش آفرینی کرد.

لطف بزرگ تاباتا به استقلال چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در اولین تجربه آسیایی خود بعد از شکست سنگین برابر العین، نمایش خوبی داشتند. این نمایش خوب و موفقیت آمیز اما از حوالی دقیقه 30 به بعد رخ داد و استقلالی ها بعد از آنکه از حریف خود عقب افتادند، به جریان بازی مسلط شدند.


تجربه تلخ بازی با العین منتج به عقب نشینی عجیب استقلالی ها با وجود نمایش خوب در 5 دقیقه ابتدایی باعث شده بود تا تیم شفر از فرم خود دور شود و همین موضوع باعث شد تا تیم استقلال که فشار زیادی را در بازگشت به لیگ قهرمانان تحمل می کرد، خیلی زود با اشتباهات فردی بازیکنان خود از حریف عقب بیفتد. یک گل و یک پاس گل از تاباتا باعث شد تا استقلال قبل از دقیقه 30 بازی با کابوس شکست رو به رو شود و اتفاقی که از آن هراس داشت خیلی زود به سراغ تیم شفر آمد.


رو به رو شدن با شکستی که به لطف گل تاباتا خیلی زود برای استقلال رخ داد باعث شد تا آبی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته باشند و تبدیل به تیم برتر میدان شوند. استقلال تقریبا بعد از دقیقه 30 تیم برتر زمین مسابقه بود و توانست موقعیت های بسیار زیادی را روی دروازه حریف خلق کند و به شکلی برتری خود را به الریان دیکته کرد که این تیم قطری با عقب نشینی به دنبال استفاده از ضد حملات بود.


مطمئنا کسب یک بازی برتر و یک امتیاز در دوحه، ریکاوری مناسبی برای استقلالی ها در بازگشت به لیگ قهرمانان بود و شاید اگر تاباتا در نیمه دوم درخشش خود را آغاز می کرد و استقلالی ها در دقایق پایانی از حریف خود عقب می افتند، کار سختی برای بازگشت به بازی و یا حتی تورنمنت داشتند.

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها