کد خبر : 1505187 | 25 بهمن 1396 ساعت 18:24 | 95.6K بازدید | 0 دیدگاه

کدام گلر ایرانی بیشترین سیو را در آسیا داشت (عکس)

در میان چهار دروازه بانی که در هفته اول لیگ قهرمانان از دروازه تیم های ایرانی حراست کردند، با توجه به ضربات داخل چهار چوب بازیکنان الدوحیل، رشید مظاهری بیشترین سیو را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان 2018 این هفته به میدان رفتند و در این میان رشید مظاهری بیشترین فعالیت را بین گلرهای تیم های ایرانی داشت.


ذوب آهنی ها که در بازی ابتدایی برابر الدوحیل قطر قرار گرفته بودند در بازی اول و مخصوصا در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه خود دیدند و به همین دلیل دروازه بان ملی پوش این تیم به نسبت سایر گلرهای ایرانی بیشترین فعالیت را داشت. او در این دیدار 6 سیو موفق را در کارنامه خود به ثبت رساند.


پس از مظاهری، سیدحسین حسینی دومین گلری بود که توانست بیشترین سیو را از آن خود کند. در دیدار بین تیم های استقلال و الریان قطر، حسینی 4 بار با سیوهای خود به ضربات داخل چهارچوب حریف واکنش نشان داد.


علیرضا بیرانوند سومین دروازه بان ایرانی در این جدول محسوب می شود. هر چند پرسپولیسی ها در اولین بازی خود به راحتی موفق شدند نسف قارشی ازبکستان را از پیش رو بردارند؛ اما سه ضربه خطرناک مهاجمان این تیم به دروازه پرسپولیس با عملکرد خوب بیرانوند مهار شد.


جونیور برزیلی نیز آخرین گلر تیم های ایرانی بود که در این آمار آمده است و به نوعی کم کار ترین آنها نیز محسوب می شود. در دیداری که تراکتوری ها بازی خوبی به نسبت تیم الاهلی عربستان به نمایش گذاشتند جونیور 2 سیو را در کارنامه خود به ثبت رساند.

 

1283551

 

دیدگاه‌ها