کد خبر : 1505198 | 25 بهمن 1396 ساعت 19:38 | 167.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری اختصاصی؛

آماده‌سازی طارمی برای تراکتور

مهدی طارمی بعد از گلزنی در اولین دیدار آسیایی الغرافه اکنون در انتظار جدال بعدی و جبران شکست است.

آماده‌سازی طارمی برای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران، بعد از پایان دوران محرومیت راهی دوحه شده تا پیراهن زرد الغرافه را بر تن کند. او که با عملکردی درخشان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانست با کسب یک پنالتی و یک پاس گل تیمش را به مرحله گروهی برساند، در دیدار مقابل الجزیره علیرغم گلزنی نتوانست مانع از شکست این تیم شود تا آنها بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کنند.


الغرافه اکنون خود را مهیای جدال بعدی در این رقابت‌ها با تراکتورسازی تبریز می‌کند. طارمی که در زمان حضور در پرسپولیس عملکرد مناسبی مقابل تراکتورسازی داشت، اکنون امیدوار است بتواند در این جدال با الغرافه به برتری برابر نماینده ایران دست یابد. دو تیمی که در روز اول این بازی‌ها با شکست زمین را ترک کرده‌اند و باخت مجدد می‌تواند شانس صعود را برای آنها بیش از هر چیزی کاهش دهد.


طارمی که رابطه خوبی با دیگر بازیکنان الغرافه دارد از اعتمادبنفس بالایی نیز برخوردار است و در جریان این تمرین بارها با حرکات نمایشی توانایی خود را به رخ کشید. آقای گل سابق پرسپولیس که همواره علاقه خود را به گل زدن با حرکات آکروباتیک نشان داده بود، در جریان تمرین امروز یک فرصت فوق العاده نیز روی ضربه قیچی‌اش به دست آورد که گلر تیمش آن را مهار کرد.


بولنت ایگون، سرمربی ترکیه‌ای الغرافه در جریان این تمرین بارها به تشویق مهاجم ایرانی خود پرداخت و رابطه خوبی با این بازیکن برقرار کرده است. ایگون که سابقه هدایت ام صلال قطر را نیز در کارنامه دارد، پیش از این نیز بازیکن ایرانی در اختیار داشت و البته آندرانیک تیموریان در زمان حضورش در ام صلال به شدت با او و تدابیر تاکتیکی‌اش به مشکل برخورده بود.


مهدی طارمی که اکنون با یک گل زده بار دیگر توانایی خود را در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته، در هفته آینده باید با پیراهن الغرافه برابر تراکتورسازی قرار گیرد و باید دید مقابل نماینده ایران موفق خواهد شد یا مدافعان تراکتور به همراه گلر برزیلی‌اش سد محکمی برابر او و وسلی اسنایدر شکل خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه - دوحه

دیدگاه‌ها