کد خبر : 1505223 | 26 بهمن 1396 ساعت 00:06 | 138.8K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه امری و شاگردانش به کهکشانی ها

رئال 3-1 پی اس جی: با عشق از پاریس!

رئال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3-1 پاری سن ژرمن را شکست بدهد و گام بلندی به سوی مرحله بعد بردارد.

رئال 3-1 پی اس جی: با عشق از پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند؛ اما در ادامه سه گل زدند و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردند.

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و روی اولین حرکت این تیم، تونی کروس در محوطه جریمه پی اس جی سرنگون شد؛ اما داور دستور به ادامه کار داد. حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 6، چیزی نمانده بود که مارکینیوش در تلاش برای دفع توپ دروازه خودی را باز کند؛ اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1283603

 

 

پس از آن نوبت پاریسی ها بود تا برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند؛ اما این برتری در مالکیت توپ، منجر به ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه رئال نشد. در دقیقه 26 رئال در موقعیتی مناسب پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه آزاد شد که ضربه رونالدو به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.  

در حالی که رئالی ها تلاش می کردند تا هر طور شده به گل اول برسند، این پاریسی ها بودند که در دقیقه 33 به گل رسیدند. روی ارسال عالی امباپه از سمت راست بود که توپ با دخالت نیمار به آدریان رابیو رسید و او هم با یک ضربه غیرقابل مهار، دروازه رئال را باز کرد.

 

1283615

 

برتری پاریسی ها بعد از این گل ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 37 به گل دوم برسد؛ اما حضور به موقع کاسمیرو، دروازه رئال را بسته نگه داشت. پس از آن نوبت رئالی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 44 می توانستند به گل برسند؛ اما واکنش عالی آرئولا، مانع از باز شدن دروازه پی اس جی شد.

 

اما سرانجام حملات رئال در دقیقه 45 به نتیجه رسید و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای لو سلسو روی تونی کروس، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. کریس رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1283611

 

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت خطرناک این نیمه را تیم میهمان ایجاد کرد؛ ولی ضربه امباپه را کیلور ناواس مهار کرد. چند دقیقه بعد رابیو می توانست گل دوم خود و تیمش را در این دیدار به ثمر برساند؛ اما حضور به موقع سرخیو راموس، مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند؛ اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. تا اینکه در دقیقه 83، رئال مادرید روی یک غافلگیری به گل رسید. روی ارسال آسنسیو به دهانه دروازه پی اس جی بود که با دفع ناقص آرئولا، توپ به کریس رونالدو برخورد کرد و وارد دروازه شد تا رئال 2-1 پیش بیفتد.

 

1283625

 

بازیکنان پی اس جی هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 86 گل دوم را دریافت کردند. این بار هم این آسنسیو بود که با پاس خوب، برای مارسلو موقعیت گلزنی ایجاد کرد و او هم با یک شوت دیدنی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1283626

 

در دقایق پایانی، بازیکنان پی اس جی تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند؛ اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 3-1 رئال به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها