کد خبر : 1505266 | 26 بهمن 1396 ساعت 10:32 | 94.4K بازدید | 0 دیدگاه

شب اول لیگ قهرمانان از نگاه رسانه های دوحه

شوک استقلال به شیرها؛ روسا در انتظار پرسپولیس

با بسته شدن پرونده اولین روز از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا رسانه های دوحه با گزارش های مفصل پیرامون عملکرد چهار نماینده این کشور تحلیل های جالبی از مصاف آنها با ایرانی ها داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال ها قطر میزبان جام جهانی 2022 در مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن هر چهارسهمیه ممکن را به دست آورد تا نماینده های این کشور با رویاهای بزرگی گام به این چالش هیجان انگیز بگذارند، تیم هایی که همگی در گروه های خود باید به مصاف نماینده های ایران هم می رفتند.


در روز اول این رقابت ها دو نماینده قطر به ایرانی ها خوردند که حاصل آن یک برد و یک تساوی بود و حالا برای روز دوم در هفته آتی نیز دو نماینده دیگر این کشور باید میزبان رقبای ایرانی خود باشند. جدال هایی که در عین حیثیتی بودن از حساسیت فوق العاده زیادی نیز برای کارشناسان و اهالی فوتبال قطر برخوردار است.


روزنامه الرایه امروز در گزارشی مفصل پیرامون عملکرد چهار نماینده قطر در روز اول به بازی الریان با استقلال در دوحه اشاره و نتیجه پایانی را ناامیدانه توصیف کرد. این روزنامه با انتقاد از الریان نوشت:« لادروپ و شاگردان به چهار دلیل نتوانستند برتری خود مقابل استقلال را حفظ و دو امتیاز را از دست دادند تا با شوک بزرگی روبرو شوند. اول این که قدر موقعیت های خود را ندانستند، دوم این که از نظر بدنی در نیمه دوم با افت فاحشی روبرو شدند. دلیل سوم هم به تعویض های نادرست و تاکتیک های اشتباه لادروپ برمی گشت که شیرازه الریان در 20 دقیقه پایانی را از هم پاشید و دلیل چهارم نیز عصبی بودن ستاره های سرشناس تیم مثل تاباتا بود که اخراج شد تا الریان ضربه نهایی و شوکه کننده را بخورد».


این روزنامه اما برخلاف الریان به تمجید از تیم های الدحیل و السد پرداخت و نوشت:« السد در دبی دست به کار بزرگی زد و شخصیت برتر خود را نشان داد. فریرا قطعا می تواند به تیمی که ساخته در آسیا امیدوار باشد به خصوص برای بازی با پرسپولیس که به نوعی حکم فینال زودرس گروه در راه صدرنشینی را دارد. الدحیل هم با برتری مقابل ذوب آهن نشان داد یکه تازی اش در لیگ ستارگان بی جهت نیست و از هر نظر تیمی کامل و حرفه ای در اختیار دارد».


علاوه بر روزنامه الرایه سایر روزنامه های مطرح امروز دوحه نیز گزارش های تحلیلی فراوانی پیرامون روز اول لیگ قهرمانان و مصاف  نماینده های این کشور با ایرانی ها چه در هفته اول چه در هفته دوم داشتند از جمله الوطن، الشرق، استاد الدوحه و ...

 

1283661

 

1283662

دیدگاه‌ها