کد خبر : 1505280 | 26 بهمن 1396 ساعت 11:08 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

وعده سرمربی آرژانتینی به طرفداران الهلال

توقف خانگی برابر العین در اولین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ باعث شد تا انتقادات زیادی از سرمربی آرژانتینی رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز که در ماه های گذشته فراز و نشیب های فراوانی با الهلال داشته و تنش ها میان او و طرفداران این باشگاه به اوج خود رسیده بود بعد از اوج گیری اعتراضات و انتقادات از بابت تساوی برای العین برای آرام کردن جو به منتقدانش وعده داد همچون فصل گذشته الهلال را به مراحل نهایی رقابت های آسیایی خواهد رساند.


رامون دیاز امروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با الشباب در دربی ریاض گفت:« قبول دارم تساوی در خانه آن هم در شروع لیگ قهرمانان نتیجه دلخواهی نبود اما یادتان نرود که فصل قبل هم این اتفاق برای ما با توقف برابر پرسپولیس ایران رخ داد؛ اما در پایان این الهلال بود که به عنوان تیم نخست صعود کرد و تا مراحل نهایی پیش رفت».


او ادامه داد:« الان هم شک ندارم با این تیمی که در اختیار داریم، می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم، پس بهتر است طرفداران و منتقدان کمی صبور باشند تا جشن صعود از گروه و رسیدن به مراحل نهایی را برپا کنیم، چون من به الهلال و توانایی بازیکنان ایمان و اعتقاد دارم».


سرمربی آرژانتینی که بسیاری از رسانه ها شایعات پیرامون احتمال برکناری او را مدام پیگیری می کنند این وعده ها را در آستانه رویارویی با استقلال ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان در مسقط به طرفداران و اهالی فوتبال در عربستان داد و قطعا ناکامی در این راه می تواند تبعات بسیار سنگینی برای او در پی داشته باشد.

 

1283677

دیدگاه‌ها