کد خبر : 1505322 | 26 بهمن 1396 ساعت 15:32 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه PSG برای افزایش فشار روی داور دیدار برگشت

نشریه مارکا مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن سعی دارد فشار زیادی بر روی داور مسابقه برگشت با رئال قرار دهد.

برنامه PSG برای افزایش فشار روی داور دیدار برگشت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم رئال و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند که رئال موفق شد با نتیجه 3-1 حریف را شکست دهد. با این حال، بازی با حواشی بسیاری همراه بود و به خصوص در کنفرانس مطبوعاتی، اونای امری انتقاداتی علیه تصمیمات داور مطرح کرد.

 

 

1283713

 

 

او در این رابطه گفت:" داور کمکی به ما نکرد. تصمیمات او دقیقا وقتی که ما خیلی خوب بازی می‌کردیم کارمان را دشوار کرد. آنها با پنالتی به گل رسیدند که به نظر من پنالتی نبود. همچنین روی گل دوم هم روی بازیکن ما خطا انجام دادند. به علاوه یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد. داور در صحنه برخورد توپ با دست راموس، تصمیم عادلانه ای نگرفت. این تصمیمات صدمه سختی به ما زدند و به نظرم استحقاق این نتیجه را نداشتیم. اگر داوری در دیدار برگشت اینگونه نباشد، امیدوار به صعود هستیم."

 

صحبت های امری در حالی مطرح می‌شود که داور از سوی بازیکنان پاری سن ژرمن نیز به شدت تحت فشار بود و روی بیشتر صحنه ها، ستاره های پاریسی به تصمیمات او اعتراض می‌کردند.

 

مارکا معتقد است که پاریسی ها قصد دارند از این طریق، فشار را بر داور دیدار برگشت بیشتر کنند تا تصمیمات داوری کمی به نفع آنها باشد. حال باید دید که این تاکتیک پاریسی ها جواب می‌دهد یا از سوی یوفا خنثی خواهد شد.

دیدگاه‌ها