کد خبر : 1505507 | 27 بهمن 1396 ساعت 16:22 | 90.4K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی پیروزی پرگل سپیدرود در یک بازی دوستانه؛

سکونشینی کریمی در روز حمله رشتی‌ها به کی‌روش

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری دوستانه موفق شد تا با یک نتیجه پر گل تیم پاس گیلان را شکست دهد.

سکونشینی کریمی در روز حمله رشتی‌ها به کی‌روش

به گزارش "ورزش سه" ، این مسابقه که از ساعت ۱۱ صبح و با حضور هواداران رشتی در ورزشگاه سردارجنگل موفق شد تا با حساب شش بر یک حریفش را مغلوب نماید.


در این دیدار که در سه وقت ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد، حسین ابراهیمی (۲ گل)، پویا نزهتی، محمد لطفی، هادی موسوی و عماد میرجوان گلزنان تیم سپیدرود بودند.


هنریکو مدافع ۲۶ ساله برزیلی که سابقه بازی در لیگ کشور فنلاند را دارد در تمرین و مسابقه دوستانه سپیدرود شرکت کرد. قرار است کادر فنی سپیدرود پس از بررسی روی این بازیکن نظر نهایی خود را در خصوص عقد قرارداد اعلام نماید.


علی کریمی و علی رضا امامی فر در این مسابقه روی نیمکت حضور نداشتند و از سکوهای ورزشگاه ناظر این مسابقه بودند.


هواداران سپیدرود که در این مسابقه ی دوستانه حضوری قابل قبول داشتند، با آوردن بنرهایی حمایت خود را از علی کریمی در برابر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز نمودند. آنها لقب بزدل را نه سزاوار سرمربی تیمشان که برازنده سرمربی تیم ملی دانستند!


سپیدرود در این مسابقه با دو ترکیب متفاوت گام به میدان گذاشت و در ترکیب ابتدایی این تیم ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، حمید ملکی، علی دهقان، پویا نزهتی، محمد غلامی، علی رضا کوشکی، حسین کعبی، محمدرضا مهدوی و علی رضا نورمحمدی حضور داشتند.


در ترکیب دوم سپیدرود، محمد لطفی، عماد میرجوان، حمید ملکی، ایمان صادقی، هنریکو، هادی موسوی، میلاد قربانزاده، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی، رضا کاردوست و علی عباسی حضور داشتند و سید محمد حسینی به دلیل مصدومیت کمر به مانند سه جلسه پیشین تمرین در این دیدار حضور نداشت.


عکس ها از: سید احمد کیایی

 

1283856

 

1283857

 

1283858

 

1283855

 

1283854

 

1283853

دیدگاه‌ها