کد خبر : 1505548 | 27 بهمن 1396 ساعت 18:14 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: لئو مسی به دنبال فتح همه عناوین است

ارنستو والورده، سرمربی بارسا معتقد است راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

والورده: لئو مسی به دنبال فتح همه عناوین است

 

به گزارش "ورزش سه"، والورده همچنین پاسخ رئیس فدراسیون آرژانتین و درخواست او مبنی بر کمتر بازی کردن مسی برای آمادگی بیشتر در جام جهانی را داد.

 

شرایط لئو مسی: "من به همه بازیکنانم از جمله مسی اعتماد کامل دارم و می دانم هدف او فتح همه عناوین در رده باشگاهی و ملی است."

 

1279337

 

تساوی های اخیر بارسا: "این موضوع بیشتر فیزیکی است تا جسمی. 4 روز استراحت کردن باعث مدیریت بهتر شرایط تا 3 روز است و ما 3 روز پیش از دیدار برابر چلسی استراحت داریم و آنها 4 روز. یک روز بیشتر موقعیت خوبی را برای فرار از زیر فشار رقم می زند."

 

دیدار برابر ایبار: "فردا بازی مهمی پیش رو داریم و فعلا به چلسی فکر نمی کنیم. ما این هفته استراحت داشتم؛ اما از هفته جاری بازی ها یکی پس از دیگری به انجام می رسد و دیدار مقابل ایبار به دلیل تساوی ما مقابل ختافه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از ابتدای فصل هم گفتم که راه درازی پیش روی ماست و گرفتن 3 امتیاز آنقدرها هم که مردم فکر می کنند آسان نیست."

 

کاهش فاصله با تیم دوم: "هرگاه فکر کنید حاشیه امنیت برای شما ایجاد شده امکان شکست افزایش می یابد. اگر به جدول نگاه کنید متوجه می شوید امکان باختن نیز وجود دارد؛ اما چنین نگاهی غلط است. من روحیه تیمی بارسا و چگونگی غلبه بازیکنانم بر مشکلات را دوست دارم."

دیدگاه‌ها