کد خبر : 1505633 | 28 بهمن 1396 ساعت 09:41 | 56.1K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی تیم ملی دستکش‌های بوکسش را پوشید

«من حریف می‌طلبم» عجیب در عکس کی‌روش!

کارلوس کی روش بعد از اتفاقات آخرین برنامه نود و آن پیامک جنجالی کماکان کار آماده سازی تیم ملی ایران را برای رقابت های جام جهانی ادامه می دهد.

«من حریف می‌طلبم» عجیب در عکس کی‌روش!

به گزارش " ورزش سه" در آخرین تمرین از مراحل آماده سازی تیم ملی و پس از انتشار عکس سرمربی تیم ملی در کنار سرمربی تیم ملی ووشو فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی ووشو از دو هفته قبل کار خودش را به عنوان دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی آغاز کرده است. اینکه کی روش چه استفاده ای می خواهد از این قهرمان ووشو و تکنیک های این ورزش برای آماده سازی تیم ملی استفاده کند موضوعی است که فقط خود کارلوس کی روش از آن خبر دارد؛ اما انتشار یک عکس از کی روش با دستکش های بوکس در کنار اوجاقی امروز تفاسیر دیگری را نیز درباره تفکرات سرمربی تیم ملی موجب شد.


اولین موضوع این است که کی روش احتمالا قصد دارد با استفاده از تمرینات و تکنیک های ورزش ووشو، توان بازیکنانش را در زمینه های خاص افزایش بدهد. تفسیر و تعبیر عکسی که کی روش کنار اوجاقی منتشر کرده است ذهنیت های جالبی را به دست می دهد. البته باید گفت شاید این تعابیر واقعا مدنظر سرمربی تیم ملی در این عکس نبوده؛ اما هرچه باشد عکس این حس را منتقل می کند. کی روش با دستکش بوکس، در کنار حسین اوجاقی و توپی که بین مشت های گره کرده آن ها وجود دارد بیش از هرچیزی به بیننده این حس را می دهد که سرمربی تیم ملی ایران آماده مبارزه است.


بعد از اتفاقات برنامه نود وقتی فردوسی پور پیامک کی روش راجع به علی کریمی را خواند باردیگر و این بار فضای دو قطبی میان کی روش و هواداران علی کریمی شکل گرفت و از آنجایی که کریمی بی تردید یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی حال حاضر کشور است آن پیامک عصبانی و احساسی کی روش علیه کریمی به ضرر سرمربی تیم ملی تمام شده و او را در برابر کریمی و در این جنگ رسانه ای بازنده کرد. کی روش حالا با انتشار این عکس که او را مجهز به توپ فوتبال و دستکش های بوکس نشان می دهد انگار دارد حرف تازه ای را به مخاطبان و هواداران تیم ملی می دهد:« من آماده مبارزه هستم» عجیبی در این عکس و لبخند جالب کی روش وجود دارد.

دیدگاه‌ها