کد خبر : 1505652 | 28 بهمن 1396 ساعت 10:27 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه شنبه روز دیدار دبل‌کنندگان در قطر

علیپور و بونجاح؛ دوئل مهاجمان قاتل

دیدار پرسپولیس و السد قطر جدال های تماشایی زیادی دارد اما یکی از جذاب ترین هایش می تواند دوئل علی علیپور و بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد قطر باشد.

علیپور و بونجاح؛ دوئل مهاجمان قاتل

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس روز سه شنبه در قطر میهمان السد تیم قدرتمند قطری است. السد در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به حریفان در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد. ستاره های اصلی این تیم هم همانطور که دیگر همه می دانند ژاوی هرناندز بزرگ و مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی این تیم هستند؛ اما این تمام موجودی السد نیست. این تیم در خط حمله تیمش مهاجمی دارد که با وجود گذراندن دوران مصدومیتی طولانی به میادین بازگشته و می تواند خطرناکترین مهره السد باشد.

 

  • علیپور یا بونجاح


دو مهاجم در گروه c رقابت های لیگ قهرمانان در اولین دیدار تیمهایشان دبل کردند. علی علیپور و بغداد بونجاح مهاجم پرسپولیس و مهاجم الجزایری السد در این بازی ها برای تیم هایشان دو گل زدند و نقش مهمی در سه امتیاز کلیدی بازی اول ایفا کردند. حالا بازی السد و پرسپولیس می تواند رقابت این دو گلزن برای بالابردن تعداد گل هایشان در جدول آقای گل های این فصل لیگ قهرمانان باشد.

 

 

  • مهاجم خطرناک الجزایری


بغداد بونجاح یک مهاجم 26 ساله با 184 سانتیمتر قد است و قدرت فوق العاده ای در گلزنی دارد. او سه سال از علیپور بزرگتر است و در این فصل به دلیل مصدومیتی که داشت بازی های زیادی را از دست داد؛ اما در هفت مسابقه ای که در لیگ ستارگان سال 2017-2018 برای این تیم برگزار کرد 7 گل و دو پاس گل داد که آماری خارق العاده به حساب می آید.

 

1283962

 

 

  • گرانتر از ژاوی


نکته جالب درباره بغداد بونجاح مهاجم الجزایری تیم السد این است که در سایت ترنسفر مارکت او نزدیک به 2 میلیون دلار قیمت بالاتری از ژاوی هرناندز دارد. 1.8میلیون دلار قیمت ژاوی و 3.15 میلیون دلار قیمت بغداد بونجاح تخمین زده شده است که نشان از قدرت این مهاجم گلزن دارد. آمار کلی بونجاح در السد نیز آماری جالب است او در 32 بازی که برای این تیم انجام داده 33 گل به ثمر رسانده است و این می تواند کار پرسپولیس را برابر این تیم قطری کمی دشوار کند.

 

 

  • علیپور در مسیر قله


علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس اما امسال بهترین مهاجم لیگ ایران بوده است. جالب است که او در ابتدای فصل به عنوان مهاجم سوم و ذخیره منشا و طارمی در نظر گرفته می شد؛ اما امروز مهاجم اول پرسپولیس و لیگ برتر ایران است. او در لیگ برتر در 22 بازی 17 گل زده و 2 پاس گل داده که آماری فوق العاده برای او به حساب می آید. او در اولین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی نیز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد او روز به روز بهتر شده و در مسیر پیشرفت بسیار خوبی قرار دارد. علیپور با دعوت به تیم ملی نیز روحیه بسیار بالایی دارد و در جدال رودررو با السد می تواند نشان دهد که درحال حاضر مهاجمی بهتر و گلزن تر از بغداد بونجاح است.

دیدگاه‌ها