کد خبر : 1505663 | 28 بهمن 1396 ساعت 11:23 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

خارجی‌های تراکتور، گوشه‌گیر و نیمکت‌نشین!

دو بازیکن خارجی جدید تراکتورسازی تاکنون نتوانسته اند کار خاصی در ترکیب این تیم انجام دهند.

خارجی‌های تراکتور، گوشه‌گیر و نیمکت‌نشین!

به گزارش "ورزش‌سه"، با حضور ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای در ایران و قبول هدایت تراکتورسازی این مربی خواهان جذب دو بازیکن خارجی شد. بر این اساس گریکوف سیمه مدافع کروات و سلیمان کرپیچ مهاجم بوسنیایی به فهرست بازیکنان تراکتورسازی اضافه شدند، اما نکته قابل توجه حضور نه چندان تاثیرگذار آنها در ترکیب تیم تبریزی است.


با اینکه دو بازیکن خارجی حدود 3 هفته است به تراکتورسازی اضافه شدند، سیمه هنوز فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرده و سلیمان کرپیچ هم 45 دقیقه مقابل گسترش فولاد بازی کرد؛ ضمن اینکه در نیمه دوم دیدار تراکتور و الاهلی عربستان به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.


کرپیچ در همین زمان کوتاه هم کار خاصی برای تراکتورسازی انجام نداده و باید دید آیا در بازی آینده ساغلام از حضور این دو خارجی تازه وارد استفاده می کند یا اینکه آنها همچنان به عنوان بازیکن نیمکت نشین کارشان را دنبال خواهند کرد.


این دو خارجی که به زبان انگلیسی نیز مسلط نیستند، در اردوهای تراکتورسازی بیشتر گوشه گیرند و با بازیکنان دیگر ارتباط خاصی برقرار نمی کنند. آنها منتظر حضور در ترکیب هستند تا بتوانند با هماهنگی بیشتر بازی های پرتعدادی را انجام دهند.

دیدگاه‌ها