کد خبر : 1505765 | 28 بهمن 1396 ساعت 17:32 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

2 مدال برنز در انتظار بانوان کاراته ایران

حمیده عباسعلی و محدثه آقایی پس از رقابت های امروز لیگ جهانی فردا برای کسب مدال برنز به میدان می روند.

2 مدال برنز در انتظار بانوان کاراته ایران

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی 7 بر صفر مریم ییلدیریم از آلمان را برد. در دومین دیدار 2 بر صفر فابینه کوفمن از سوئیس را شکست داد. سپس 2 بر صفر النی چاتریالدو از یونان را شکست داد. چهارمین مبارزه عباسعلی برابر یوکوزا ژاپنی بود که یک بر صفر از این حریف شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.


او در این گروه به مصاف سهیلا اواسماعیل مصری رفت و ۳ بر یک به برتری رسید. عباسعلی فردا برای کسب مدال برنز به مصاف ماریا تورس اسپانیایی خواهد رفت.


در همین وزن محدثه آقایی در مبارزه نخست برابر الکساندو استوبلوا از بلغارستان قرار گرفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد. در ادامه ۳ بر یک دومینیکا تاتاروا از اسلواکی را مغلوب کرد. عایشه محمد مصری سومین حریف آقایی بود که موفق شد ۲ بر صفر این کاراته کا را شکست دهد. آقایی در پنجمین دیدار ۳ بر یک ادا اتمور ترکیه ای را از پیش رو برداشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.


آقایی فردا برای کسب مدال برنز مقابل گوادولوپه کوئینتال مکزیکی خواهد رفت.


امروز همچنین علی فداکار در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان به فینال راه یافت و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده مصر می رود.

دیدگاه‌ها