کد خبر : 1505838 | 29 بهمن 1396 ساعت 08:47 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

شبیه‌سازی نیمه نهایی جام حذفی برای اسکوچیچ

دیدار برابر ایرانجوان بوشهر می تواند فرصتی برای اسکوچیچ جهت حضور بهتر در نیمه نهایی جام حذفی و همینطور ادامه روند خوب لیگ شود.

شبیه‌سازی نیمه نهایی جام حذفی برای اسکوچیچ 

به گزارش "ورزش سه،" حضور در نیمه نهایی جام حذفی یکی از دلایلی بود که اسکوچیچ را برای حضور در تیم خونه به خونه ترغیب کرد و آنها حالا در لیگ هم از تیم های پرامید به شمار می روند.


خونه به خونه پس از پیوستن دراگان اسکوچیچ از 4 مسابقه ای که انجام داده به 10 امتیاز دست یافته و مهم تر اینکه سه دیدار از این مسابقات، در مقابل رقبای مستقیم آنها انجام شده است.


اسکوچیچ در نیمه نهایی جام حذفی و طبق قرعه باید به مصاف شاگردان عبدالله ویسی برود که در جدول رده بندی شرایط خوبی ندارند. این سرمربی کروات در هفته بیست و چهارم باید در بوشهر به مصاف ایران جوان برود و با توجه به شناختی که از فوتبال این منطقه از کشور دارد، می تواند هر چه بیشتر نسبت به شرایط تیم خود و حریفش در بوشهر آگاهی پیدا کند تا با استفاده از این تجربه شاگردانش نمایش بهتری در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان داشته باشند.


البته در سوی دیگر خونه به خونه به یکی از مدعیان صعود تبدیل شده و در صورتی که نفت مسجد سلیمان و بادران نتیجه مناسبی در بازی همزمان آنها کسب نکنند، می تواند در صورت پیروزی به یک امتیازی صدر جدول هم برسد.

دیدگاه‌ها