کد خبر : 1505854 | 29 بهمن 1396 ساعت 09:57 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد باد و سنگ در ورزشگاه کارگران

بادران تهران در ادامه رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ عصر امروز میزبان گل گهر سیرجان است.

نبرد باد و سنگ در ورزشگاه کارگران

به گزارش "ورزش سه"، جذاب ترین دیدار این دو تیم شاید بازی برگشت فصل قبل بود که گل گهر در ورزشگاه کارگران مهمان بادرانی ها بود. نبردی داغ و جذاب که زیبا از کار در آمده و دو تیم امتیازات حساسی را از هم گرفته اند. در آن روز هر دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر بودند و البته برای بادران دیدار مرگ و زندگی بود چرا که اگر پیروز نمیشد از کورس مدعیان جا میماند. در آن دیدار بادران تا لحظه پایانی پیروز میدان بود و همچنان امیدوار اما شوت بی رحمانه حمزه مظفری تیر خلاص را بر پیکر بادران وارد کرد و گل گهر را امیدوار به ادامه لیگ.


امروز اما روز دیگری است. بادرانی که با ۴۳ امتیاز نزدیک تر از همیشه به صدر جدول است و حتی با پیروزی در این دیدار و شکست صدرنشین میتواند به صدر جدول برسد و گل گهری که با ۳۲ امتیاز با صدر جدول کیلومتر ها فاصله دارد و فعلا در رده دهم جدول است. این البته دلیل نمیشود که گل گهر را از پیش باخته محسوب کنیم. آنها در نیم فصل دوم نتایج جالبی گرفته اند. از برد برابر نساجی مدعی گرفته تا ۴ تایی کردن مس کرمان در دربی این استان. آنها هفته قبل نیز صبا را در سیرجان گلباران کردند و ۵ بار به تور زدند و ۳ بار به تیر.

 

بادران نیز که یک مدعی تمام عیار به حساب می‌آید هرگز نتایج قابل پیش بینی ای نگرفته است.  شاگردان محمد ربیعی از ۴ بازی گذشته خود سه تساوی و یک پیروزی مقابل راه آهن انتهای جدولی به دست آورده اند. آنها اگر قصد صعود دارند نباید از گل گهر به سادگی عبور کنند. دیدار امروز را میتوان نبرد باد و طوفان بادران و سنگ شرکت سنگ آهن گل گهر عنوان کرد.

دیدگاه‌ها