کد خبر : 1505879 | 29 بهمن 1396 ساعت 10:21 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال جدید عمر عبدالرحمان در فوتبال امارات

ستاره جوان العین درگیر یک حاشیه جدید در فوتبال امارات شد.

جنجال جدید عمر عبدالرحمان در فوتبال امارات

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های الوحده و العین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات جمعه شب با برتری 5 بر یک الوحده به پایان رسید و شب تلخی را برای العینی ها رقم زد. این شکست، سنگین ترین باخت یک دهه اخیر تیم العین بود.

 

اما پس از پایان بازی عمر عبدالرحمان، ستاره العین که پس از گذراندن مصدومیت به ترکیب تیمش برگشته بود، به سمت عبدالباسط محمد، سرپرست تیم الوحده رفت و برای او در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت کرد. این ملاقات کوتاه باعث به وجود آمدن جنجال شد به این خاطر که به نظر می رسد صحبت های عموری جهت تمسخر الوحده و باخت آسیایی این تیم بوده است.

 

در مصاحبه پس از بازی، عبدالرحمان گفت: تعجب می کنم وقتی که من برای سرپرست یک تیم آرزوی موفقیت می کنم، به من با طعنه می گوید چه فایده ای دارد که یک تیم مثل شما به فینال برود و آنجا شکست بخورد. من چنین ادبیاتی را قبول ندارم.

 

اما بعد از این مصاحبه، سرپرست الوحده ضمن کذب خواندن صحبت های عموری، گفت: این حرف ها دروغ است و با توجه به سابقه ای که از این بازیکن می شناسم، چنین دروغ هایی از او بعید نیست. بهتر است او تمرکزش را روی فوتبال بگذارد و طوری عمل کند که پول حقوقش حلال باشد.

دیدگاه‌ها