کد خبر : 1506048 | 29 بهمن 1396 ساعت 21:13 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی استراحت کرد تا به لیگ اروپا برسد

هافبک ایرانی آ اِ ک آتن برای دومین بازی متوالی برای تیمش به میدان نرفت.

شجاعی استراحت کرد تا به لیگ اروپا برسد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی بعد از دو حضور ثابت و سه بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی برای آ اِ ک آتن، در چهار مسابقه پیاپی به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت اما بیماری بدموقع موجب شد این هافبک ایرانی نتواند در دیدار حساس لیگ اروپا به میدان برود.

 

شجاعی که هفته گذشته به طور مداوم در تمرینات آ اِ ک حضور داشت، دو روز قبل از بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل دیناموکیف دچار آنفولانزا شد و به همین علت نتوانست مقابل نماینده اوکراین بازی کند، اما پس از این دیدار مجددا به تمرینات تیمش بازگشت.

 

آ اِ ک آتن از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در چارچوب هفته بیست و دوم سوپر لیگ یونان در ورزشگاه اسپیروس لوئیس میزبان زانتی بود که شجاعی بعد از یک بازی غیبت در لیگ اروپا، به فهرست تیمش بازگشته بود اما به دلیل عدم  بهبودی کامل آنفولانزا، مانوئل خیمنز ترجیح داد او را نیمکت‌نشین کند و در صورت نیاز در نیمه دوم به کار بگیرد.

 

به دلیل برتری ۴ بر صفر آ اِ ک آتن در نیمه اول این مسابقه و حفظ نتیجه در نیمه دوم، خیمنز ترجیح داد تا رفع کامل بیماری شجاعی او را در این مسابقه که حساسیت بالایی در ۴۵ دقیقه دوم نداشت، به میدان نفرستد تا هافبک تاثیرگذار ایرانی‌اش آماده دیدار مهم پنج‌شنبه شب در لیگ اروپا مقابل دیناموکیف باشد.

 

یاران شجاعی در بازی امشب مقابل زانتی به برتری ۴ بر صفر رسیدند تا با ۵۰ امتیاز همچنان جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها