کد خبر : 1506148 | 30 بهمن 1396 ساعت 12:53 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

چالش ادامه‌دار رشید؛ جدال با دومین آقای گل

آقای گل لیگ ازبکستان امروز مقابل ذوب آهن قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز وارد هفته دوم مرحله گروهی خود می شود. در نخستین بازی امروز تیم های ذوب آهن ایران و لوکوموتیو ازبکستان از چارچوب گروه B در اصفهان به مصاف هم می روند.

 

ذوب آهن باید امروز در حالی به مصاف قهرمان لیگ ازبکستان برود که هفته گذشته در یک بازی دشوار مقابل الدحیل، قهرمان قطر، با نتیجه سه بر یک مغلوب شد. در آن بازی ذوبی ها با یک گل زودهنگام از حریف پیش افتادند؛ اما رفته رفته قدرت آنها کاهش یافت و الدحیل با ستاره های خود به بازی مسلط شد و توانست سه گل در نیمه دوم به ثمر برساند.

 

در سمت مقابل لوکوموتیو، پس از تجربه ناموفق فصل گذشته در آسیا، امسال لیگ قهرمانان را با قدرت شروع کرد و در اولین گام توانست الوحده امارات را در تاشکند با 5 گل شکست دهد. پیروزی پرگل هفته نخست لوکوموتیو را بالاتر از الدحیل در صدر جدول گروه قرار داده است.

 

یکی از مهمترین مهره های تیم لوکوموتیو، مارات بیکمائف است. ستاره شماره 10 لوکوموتیو در فصل گذشته لیگ ازبکستان با آمار فوق العاده 27 گل، آقای گل شد و در رقابت های آسیایی هم قطعا امید اصلی گلزنی سبزپوشان تاشکند است. بیکمائف 32 ساله در فصل گذشته لیگ قهرمانان هم با وجود اینکه لوکوموتیو در مرحله گروهی از مسابقات حذف شد، موفق شد در 6 بازی 5 گل به ثمر برساند.

 

 

حالا در بازی امروز رشید مظاهری، دروازه بان ملی پوش ذوب آهن، باید مقابل این گلزن خبره حاضر شود. مظاهری در بازی مقابل الدحیل واکنش های فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت؛ اما در نیمه دوم اشتباهات پیاپی خط دفاعی باعث شد ذوب آهن نتیجه را از دست بدهد.

 

دیدگاه‌ها