کد خبر : 1506451 | 01 اسفند 1396 ساعت 20:55 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

سنگین‌ترین باخت فصل پرسپولیس

شاگردان برانکو سنگین ترین شکست باخت فصل خود را مقابل السد تجربه کردند.

سنگین‌ترین باخت فصل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه انتظار می رفت پرسپولیسی ها با نمایشی خوب دست خالی از قطر برنگردند، در عین ناباوری با سه گل مغلوب السد شدند. آنها نیمه اول دیدار با السد را با دریافت یک گل بازنده به رختکن رفتند. در حالیکه بازی با رقابت نزدیک دو تیم همراه بود، شجاع خلیل زاده با خطای خود یک ضربه ایستگاهی را به حریف هدیه کرد. بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد پشت این ضربه ایستاد و توپ را به دیوار دفاعی سرخپوشان کوبید. بونجاح بدون اینکه توسط مدافعان تحت فشار قرار بگیرد، خودش را مقابل دروازه پرسپولیس رساند و توپ ارسالی اکرم عفیف را با ضربه سر به تور دروازه پرسپولیس چسباند. غفلت مدافعان در این گل کاملا مشهود بود.


با آغاز نیمه دوم شاگردان برانکو بازهم آن طراوت همیشگی را نداشتند و روی غفلت مدافعان بونجاح دبل کرد تا کار برای پرسپولیس سخت تر شود. اما این پایان کار نبود و خوخی بازیکن تعویضی السد تیرخلاص را به سرخپوشان زد و تا سرخپوشان سنگین ترین باخت فصل خود را تجربه کنند. تک گل سیامک نعمتی در ثانیه های پایانی هم نتوانست مانع از شکست تلخ سرخپوشان شود. پرسپولیسی ها پیش از این در هفته پنجم لیگ با یک گل مغلوب پیکان شده بودند و در جام حذفی نیز در ضربات پنالتی مغلوب نفت آبادان شدند. آنها در این فصل تنها در یک بازی بیش از یک گل دریافت کردند و آن هم در دیدار رفت با سپاهان که دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند.


پرسپولیسی ها حالا باید خود را برای دو دیدار در لیگ برتر آماده کنند. آنها باید ابتدا به مصاف استقلال خوزستان بروند و در دیدار بعدی دربی 86 را تجربه کنند. دیدار بعدی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در تهران و مقابل الوصل امارات خواهد بود.

دیدگاه‌ها