کد خبر : 1506534 | 02 اسفند 1396 ساعت 09:03 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری ادامه دار ایرانپوریان

چرا مدافع گلزن تراکتورسازی پنالتی را نزد؟

مدافع گلزن تراکتورسازی بازهم حاضر نشد پشت ضربه پنالتی تیمش قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایرانپوریان در چند سال گذشته پنالتی زن اول تراکتورسازی بوده و توانسته گل های زیادی از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر برساند. در چند ماه گذشته اما اتفاقاتی افتاده که او ترجیح می دهد دیگر پشت ضربات پنالتی قرار نگیرد.


ایرانپوریان در فینال حذفی سال گذشته مقابل نفت تهران پنالتی را از دست داد و تیمش قهرمانی را از دست داد. او در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی امسال نیز در وقت های اضافی پنالتی را خراب کرد تا هواداران از دستش دلخور شوند و حتی شعارهایی نیز علیه این بازیکن سر بدهند.


در بازی تراکتورسازی و سایپا نیز اتفاق مشابهی برای ایرانپوریان افتاد و نتوانست ضربه پنالتی را گل کند، البته او دو دقیقه بعد در جریان بازی برای تراکتور گل زد و آن پنالتی را جبران کرد؛ اما هواداران ناراضی تراکتورسازی شعارهایی را علیه او سر دادند تا باعث ناراحتی‌اش شود.


بعد از این اتفاقات مسائلی درباره جدایی ایرانپوریان در پایان فصل مطرح شد و البته این بازیکن در مصاحبه ای نیز اعلام کرد دیگر پشت ضربه پنالتی قرار نمی گیرد تا برخی راحت شوند. او سر حرفش ایستاد و در بازی با گسترش فولاد ضربه پنالتی را مهدی کیانی زد که در دو مرحله توپ گل شد. در بازی اخیر با الغرافه نیز وقتی ضربه پنالتی به سود تراکتور اعلام شد، ایرانپوریان پشت توپ قرار نگرفت و مهدی پور ضربه را خراب کرد تا نقش ایرانپوریان بیشتر به چشم بیاید.


به نظر می رسد این رویه برای ایرانپوریان تا پایان فصل ادامه داشته باشد. او که به عنوان بازیکن باسابقه و محبور همچنان از اتفاقات گذشته دلخور است، احتمال می رود در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا شود و در تیم دیگری به فوتبالش ادامه دهد.

 

 

دیدگاه‌ها