کد خبر : 1506552 | 02 اسفند 1396 ساعت 10:09 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

قطر برای سرخ‌ها خوش یمن نیست

تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در کشور قطر تن به شکستی سنگین داد.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چندین و چند بار با تیم های قطری مواجه شده است که نتایج نه چندان مناسبی نیز در میان آنها کسب کرده است.

 

از دیدار با الغرافه در سال 2009 شروع می کنیم؛ جایی که پرسپولیس با هدایت نلو وینگادا در کشور قطر  با نتیجه 5 بر یک شکست سنگینی را متحمل شد.

 

پرسپولیس در دوره ی مربیگری حمید درخشان، پس از کسب بردی شیرین با نتیجه 3 بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل تیم متمول لخویا، در کشور قطر و با آمدن برانکو ایوانکوویچ با همان نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا باز هم یکی از سنگین ترین شکست های آسیایی خود را تجربه کند.

 

این نتایج در خاک قطر ادامه دار بود و باز هم در دوران خوب سالهای اخیر سرخپوشان پایتخت با مربیگری برانکو ایوانکوویچ تکرار شد.

 

تیم خوب برانکو، که سال گذشته تا نیمه نهایی آسیا نیز صعود کرد، باز هم مقابل الریان در کشور قطر نتیجه مناسبی کسب نکرد و با قبول شکست 3 بر یک به کشور بازگشت.

 

پرسپولیسی ها اما، امسال امیدوار بودند این نتایج ناامید کننده در کشور قطر را با اتکا به تیم خوب و قدرتمند خود جبران کنند ولی دیشب نیز با بازی نه چندان خوبشان باز هم خاطره ای تلخ را در ذهن هواداران خود بر جای گذاشتند.

 

به این صورت کشور قطر را می توان کشوری بد یمن و با خاطرات تلخ برای سرخپوشان نامگذاری کرد.

 

حال چشمان فوتبال دوستان ایرانی و هواداران پرسپولیس به بازی برگشت مقابل السد در ورزشگاه آزادی تهران و جبران این نتیجه، دوخته شده است تا با کسب نتیجه ای مناسب، راه این تیم برای صعود به دور بعد مسابقات هموار شود.

 

دیدگاه‌ها