کد خبر : 1506557 | 02 اسفند 1396 ساعت 10:18 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن دوم در لیگ برتر و آسیا

نماینده اصفهانی ایران در آسیا بعد از شروع ناامیدکننده با بردی شیرین برابر حریف ازبک روبرو شد تا درست مثل رقابت های داخلی در آسیا هم دوم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، روزها برای امیر قلعه نویی در چالش این فصل خود در نصف جهان متفاوت می گذرد تا جایی که شاگردان این مربی در ذوب آهن نه تنها جایگاه دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند در پایان روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق به ایستادن در جایگاه دوم گروه B این تورنمنت معتبر شدند.


ذوبی ها بعد از شکست ناامیدکننده 3-1 برابرالدحیل به مصاف لوکوموتیو تاشکند رفتند، تیمی که با تحمیل شکست سنگین 5-1 به الوحده در روز نخست برای همه رقبا خط و نشان کشیده بود. امیر قلعه نویی خوب می دانست برتری در این بازی از هر حیث می تواند همچون سکوی پرتابی برای او و شاگردانش در راه صعود از گروه باشد به همین خاطر بعد از نمایشی متعادل در نیمه نخست موفق شد نیمه مربیان را از همتای ازبک خود ببرد تا نفسی به آسودگی بکشد؛ چراکه با این برد و قانون بازی مستقیم بالاتر از لوکوموتیو و پایین تر از الدحیل در جایگاه دوم گروه ایستاد.

 

1284948


حالا این مربی و شاگردانش هم در لیگ برتر هم در آسیا تنها یک راه پیش رو دارند؛ آن هم حراست از جایگاه دومی است که در این راه دو بازی پیش رو برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد هم در لیگ برتر که ابتدا باید به مصاف پدیده در اصفهان بروند بعد در جم مقابل شگفتی سازان این فصل حاضر شوند هم در آسیا که بازی های رفت و برگشت با الوحده امارات پیش روی آنها قرار دارد که برتری در این دو بازی عملا صعودشان از گروه را قطعی خواهد کرد.

 

عکس: امیر حسینی

دیدگاه‌ها