کد خبر : 1506600 | 02 اسفند 1396 ساعت 12:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

استاداسدی: باید به ساغلام فرصت بدهیم

اگر دفاع تراکتور اشتباه نمی‎کرد، طارمی راحت گل نمی‌زد

پیشکسوت ترک زبان فوتبال ایران اعلام کرد مشکل اصلی تراکتورسازی در خط دفاع است و باید این مساله با تدابیر ساغلام ترمیم شود.

اگر دفاع تراکتور اشتباه نمی‎کرد، طارمی راحت گل نمی‌زد

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در دومین بازی خود از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر شکست خود تا با دو باخت متوالی شانس این تیم برای صعود از گروهش کمتر شود. با این حال علی اکبر استاداسدی، مدافع سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد سرخپوشان تبریزی هنوز برای بالا رفتن از گروه شان شانس دارند.


استاداسدی در این باره گفت: «تراکتورسازی مقابل الغرافه در کل بازی بدی انجام نداد و واقعا می توانم بگویم تیم بدشانس بود که نتوانست نتیجه بهتری کسب کند. البته مهم ترین مشکل تیم در خط دفاع است که نمی تواند ایستادگی کند. مدافع کروات تیم اشتباه بدی انجام داد و سایر بازیکنان خط دفاعی نیز پراشتباه ظاهر شدند.»


وی ادامه داد: «من فکر می کنم ساغلام باید هرچه سریع تر فکری به حال خط دفاع تیمش انجام دهد. اگر این رویه ادامه داشته باشد، تیم در بازی های آینده نیز به مشکلات اینچنینی برخورد می کند. من شنیدم که محمد ایرانپوریان هم در بازی با الجزیره محروم است و سرمربی تیم باید هرچه سریع تر برای مدافعان تصمیم مهمی بگیرد.»


مدافع سابق تیم ملی با اشاره به عملکرد مهدی طارمی بیان کرد: «من فکر می کنم اگر مدافعان تراکتور و به ویژه بازیکن خارجی اشتباه نمی کردند، طارمی اینقدر راحت نمی توانست گل بزند و خط دفاع را بهم بریزد. طارمی بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است اما فکر می کنم اشتباهات تراکتورسازی به او فرصت خودنمایی داد.»


استاد اسدی درباره شانس صعود تراکتورسازی از گروهش عنوان کرد: «کار بسیار سخت شده اما همه چیز امکان پذیر است. نمی شود از حالا چیزی را پیش بینی کرد. قطعا اگر در آینده مشکلات فنی تیم برطرف شود و مقابل الجزیره یک برد خوب به دست بیاید، تراکتورسازی می تواند به مسابقات برگردد و دوباره برای خود شانس صعود رقم بزند.»


وی درباره انتقادهایی که به عملکرد ساغلام می شود، افزود: «ساغلام تازه به ایران آمده و طبیعی است که هنوز شناخت زیادی از تراکتورسازی نداشته باشد. به نظرم باید به این مربی ترکیه ای زمان بدهیم تا تفکراتش را به طور کامل به تیم دیکته کند.»

دیدگاه‌ها